Novell Vibe 3.2: keret a hatékony vállalati csoportmunkához

forrás Prim Online, 2011. november 14. 15:01

A Novell bejelentette a Novell Vibe 3.2 megjelenését, amely a korábbi csoportmunka termékek, a Vibe OnPrem és a Vibe Cloud összeolvadásával, még fejlettebb eszközöket kínál a szervezeten belüli együttműködéshez.

A Novell Vibe legfontosabb funkciói:

·    Digitális munkaterületek:
A csoportok, illetve a felhasználók számára kialakítható digitális munkaterületeken könnyen átlátható és rendszerezhető a különböző üzleti rendszerekből és csoportmunka szolgáltatásokból származó információ. A projektekhez, illetve digitális munkaterületekhez akár egy másik kontinensről is csatlakozhat egy munkatárs vagy csapattag.

·    Testre szabható személyes kezdőlap: A személyes kezdőlapon egyetlen pillantással áttekinthetők a legfontosabb információk. Az Újdonságok mezőben láthatók a felhasználó számára érdekes munkacsoportokhoz kapcsolódó események és dokumentumok. A Legnépszerűbb mezőben a legkedveltebb blogok, fórumbejegyzések, dokumentumok, munkaterületek és egyéb tartalmak jelennek meg. Személyes és csoportnaptárak segítik a fontos események nyilvántartását, a feladatkezelő pedig a teendőket összesíti lejárati dátum szerint a személyes kezdőlapon. A mobil interfész elsősorban iPhone-ra és Blackberry-re optimalizált, de bármely HTML4 + Javascript támogatással rendelkező mobil eszközről elérhető.

·    Közösségi eszközök:
A Novell Vibe minden felhasználó számára lehetővé teszi, hogy blogot, illetve mikroblogot vezessen, amelyeknek köszönhetően könnyebbé válik az ötletek közzététele és a kollégák tevékenységének követése. További tudásmegosztást tesznek lehetővé a wikik és a fórumok. Feedek segítségével valós időben követhetők a szervezeten belüli események és megosztások, de enélkül is be lehet állítani követést az egyes munkaterületekre, így a felhasználó értesítést kaphat a cégen vagy csoporton belüli embereknek a munkaterülethez kapcsolódó tevékenységéről. A vélemények összegyűjtésében és összegzésében a kérdőívek segítenek, a közösségi keresés pedig nem csak a releváns információkat, hanem azok helyét és az azokat létrehozó embereket is láthatóvá teszi.

·    Tartalomkezelési funkciók:
A rendszerben létrehozott tartalmak kezelését számos eszköz segíti, beleértve a részletes változáskövetést fő- és alverzió támogatással, a böngészőből történő WebDAV elérést a közvetlen szerkesztéshez, a zárolást a szerkesztés idejére, a külső kommentálási lehetőséget, a címkék használatát, a keresésekhez történő automatikus indexálást, illetve az értesítésküldést. A dokumentumok megosztása, illetve életciklusának követése egy közös munkaterületen történhet. A biztonsági beállításoknak köszönhetően olyan mélységig szabályozható a dokumentumok hozzáférése, hogy az engedéllyel nem rendelkező felhasználók számára az adott fájl már a keresési listában sem látható. 

·    Folyamatszervezés: A rendszerben könnyen létrehozhatók egyedi folyamatok vagy kérdőívek, illetve testre szabhatóak az előre elkészített változatok is, amelyekből egyre több válik letölthetővé a Novell munkafolyamat-könyvtárából. A beépített munkafolyamat-motor az egyszerűbb folyamatoktól a vállalati szintű üzleti folyamatkezelésig képes megoldást nyújtani, de még külső, más gyártóktól származó rendszerekkel is együtt tud működni.

Kulcsszavak: Novell

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01