A fenntartható fejlődésre ösztönöz a Xerox
A menedzselt nyomtatási szolgáltatásaival, valamint a digitális képfeldolgozás archiválási - és indexelési megoldásai révén elérhető kisebb papír felhasználás elősegítésével is támogatja az ügyfeleit a Xerox abban, hogy csökkenthessék ökológiai lábnyomukat – derül ki a Xerox most kiadott Globális Társadalmi Felelősségvállalási Jelentéséből.
A 2011-es Globális Társadalmi Felelősségvállalásról szóló Jelentés négy téma köré szerveződik, amelyek a Xerox felelősségvállalási törekvéseit is meghatározzák:
Az ügyfelek támogatása - A Xerox többszörösen elnyerte a „kiváló ügyfélszolgálati tapasztalat” minősítést. A J.D. Power and Associates Certified Technology Service & Support (CTSS) programjában is felkerült a cég a kitüntetettek dicsőségfalára.
A munkakörnyezet javítása - A sokszínű munkakörnyezet és egyenlő bánásmód megteremtéséhez, valamint az alkalmazottak véleménynyilvánításához a Xerox újszerű módszereket fejlesztett ki. Erről is tanúskodik a 37 országban elvégzett Munkavállalók Hangja Felmérés.
A bolygó megóvása - Az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentése mellett a vállalat éves vízfogyasztását több mint 40 millió literrel sikerült visszafognia 2009-hez képest.
A közösség építése - Az évek alatt a Xerox Community Involvement Program (Xerox Közösségi Bevonás Program) több mint 18.000 társadalmilag hasznos projektet finanszírozott, ami mögött 400.000 alkalmazott állt.
A jelentés rámutat arra is, hogy a Xerox szilárd tinta megoldása kevesebb hulladékot termel, mivel nincsenek eldobható festékkazetták. Szintén jelentős eredményt ér el azzal a Xerox, hogy a saját üvegházhatást-okozó gázkibocsátását 31 százalékkal csökkentette a 2002-es szinthez képest. Ezt fejlett energiagazdálkodással, új technológiák bevezetésével és szigorú vezetési alapelvekkel sikerült megvalósítania a vállalatnak.
Globálisan jelentős előrelépésnek minősül az, hogy egyre több nagyvárosban alkalmazzák a Xerox automatizált díjbeszedő rendszereit (pld: E-ZPass), amelyekkel jelentősen csökkenthetőek a forgalmi dugók és a velük járó környezetterhelő hatások a világ nagyvárosaiban.
Idén szeptemberben a Xeroxot beválogatták a Dow Jones Sustainability North America Index (Dow Jones Észak-Amerikai Fenntarthatósági Index) listájára. Ez a rangsor olyan, a fenntarthatóságban élen járó cégeket tartalmaz, amelyekre a környezettudatosságra és közösségi értékekre érzékeny befektetőknek érdemes odafigyelniük.
A Xerox vállalat felelősségvállalásával kapcsolatos további információ a http://www.xerox.com/citizenship weboldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Zöld beszállítóit díjazta az SAP
- Út a jövőbe - a fenntartható fejlődés oktatását segítő weboldal indult
- Környezetvédő hálózatmodernizáció
- Új felfogást hoz a Xerox a fordítói munkába
- Atlas jegykezelő rendszer a tömegközlekedésben
- A Siemens ismét első a fenntarthatóságban
- A világ legbefolyásosabb személyiségei közt a Xerox vezetője
- Művészeti és műszaki alapképzés
- Egységes közigazgatási levelezőrendszer Floridában
- Változás a Xerox igazgatótanácsában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.