Használt számítógépek szegény gyerekeknek
Számítógép-adományokat vár a Mátrix Közhasznú Alapítvány, hogy tehetségtámogató programja keretében pályázat útján idén is tudjon számítógépeket ajándékozni rászoruló gyerekeknek.
A programra olyan gyerekek jelentkezését várják, akik 10-14 évesek, két vagy több kiskorú testvérük van, tanulmányi átlaguk eléri a 4,5-öt, otthonukban nincs számítógép, a család egy főre jutó jövedelme pedig a létminimum, azaz 71 736 forint alatt van.
Kapcsolódó cikkek
- A digitális technológia mentheti meg a kihalófélben lévő nyelveket
- Telefonhívások, e-mailek, sms-ek adatainak tárolását írná elő a brit kormány
- Óriási siker a Putyint rács mögött ábrázoló fiktív YouTube-videó
- Self-publishing: szöveg-lerakat vagy virágzó text-kultúra?
- Az ACTA széleskörű társadalmi egyeztetését szorgalmazza az IVSZ
- Bejelentkezés: egy érintéssel vagy egy mondattal? - Még mindig korai temetni a jelszavakat (2. rész)
- Bejelentkezés: egy érintéssel vagy egy mondattal? - Még mindig korai temetni a jelszavakat (1. rész)
- Így neteztünk 2011-ben
- Egyre fiatalabbak használják szülői felügyelet nélkül az internetet Lengyelországban
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
A ServerElite immár második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára, amely Európa leggyorsabban növekvő vállalkozásait rangsorolja. A budapesti székhelyű cég új és használt szerverek forgalmazására, valamint testreszabott IT-megoldásokra szakosodott – és a lista elismeri azokat a vállalatokat, amelyek organikus növekedéssel, külső tőkeinjekció nélkül értek el kiemelkedő árbevétel-bővülést több éven keresztül.
Digitális böjt: Hogyan találhatunk csendet a képernyők világában?
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és az önvizsgálat időszaka. Az étkezési korlátozások mellett egyre többen érzik úgy, hogy a mentális tisztulásra is szükségük van – például digitális értelemben is.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.