Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
John Donahoe, a PayPal-t is tulajdonló eBay ügyvezetője tegnap, a barcelonai Mobile World Congress keretében jelentette be az online fizetőrendszer legújabb fejlesztését, a PayPal Szolgáltatói Fizető Rendszert. Az innováció lehetővé teszi, hogy ezentúl ne csak termékekért, de szolgáltatásokért is fizethessenek PayPal-lel a vásárlók. A vállalat kezdetben több mint 250 szolgáltatóval és 1500 digitális termékekkel kereskedő partnerével kezdi meg az együttműködést.
A PayPal már el is kezdte az együttműködését Spanyolország legnagyobb jegyértékesítő vállalatával, az Entradas.com-mal, lehetővé téve a vásárlóknak, hogy sorbanállás helyett mobiltelefonjukkal fizethessenek a jegyekért. Mióta a PayPal-t integrálták az Entradas.com mobilalkalmazásába, azóta a vásárlók több mint 15%-a fizeti jegyét ilyen módon.
A PayPal szintén együttműködik a Yotel szállodalánccal, amelynek vendégei már PayPal-en keresztül, okostelefonjukkal is foglalhatnak szobát a hálózat new york-i, valamint a Heathrow és az amsterdami Schiphol reptereken lévő szállodájáiba. Az utazók egyszerűen, a Yotel weboldalán foglalhatnak és fizethetnek készülékükkel, még alkalmazás letöltésére sincs szükség.
Szintén Barcelonában tegnap jelentették be az eBay együttműködését a leggyorsabban növekvő Egyesült Királyság-beli mobilszolgáltatóval, a Three.co.uk-el. A megállapodás lényege, hogy a szolgáltató által eladott Androidos okostelefonok előre telepített eBay alkalmazással érkeznek a felhasználókhoz.
A konferencián kiemelték az eBay vezető szerepét a mobil kereskedelem területén. A legnagyobb nemzetközi aukciós piactér 2011-ben összesen 5 milliárd dollárnyi forgalmat bonyolított mobilalkalmazásán keresztül, míg a PayPal mobilfizetések mintegy 4 milliárd dollárnyi forgalmat tettek ki. A két mobilalkalmazást eddig több mint 70 millióan töltötték le világszerte. Az eBay 2012-re már 8 milliárd, míg a PayPal 7 milliárd dolláros forgalommal számol mobiltelefonon keresztül.
John Donahoe, az eBay ügyvezetője a következőket nyilatkozta: „A mobil kereskedelem megváltoztatja az emberek vásárlási és fizetési szokásait, valamint a módszert is, ahogy a kereskedők elérik fogyasztóikat. Új trendeket láthatunk kialakulni, a vásárlók irányítani akarnak és bárhol, bármikor szeretnének vásárolni. Mi erre teremtünk lehetőséget. Az eBay és a PayPal diktálja jelenleg a mobil kereskedelem fejlődésének irányát karöltve számos szolgáltatóval, kereskedővel és vásárlóval világszerte. Célunk, hogy olyan rendszert üzemeltessünk, amely bármit, bárhova eljuttat és a legjobb vásárlói élményt nyújtja a világon bárkinek” – mondta el az ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Adatközpont-iparági fogalomtárat készített az IVSZ
- Így csábítanak az interneten a szállodák 2012-ben
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Online borszótár indult
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Megszűnt a Mindennapi.hu keresztény közéleti hírportál
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- Megduplázta becslését a PayPal: 7 milliárd dollár mobileszközökön keresztül
- Már PayPalt is elfogad a Malév
- Megújul az Országos Meteorológiai Szolgálat honlapja
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.