A Symantec O₃ új biztonsági réteget biztosít a felhőnek
A Symantec elérhetővé tette a Symantec O₃ Cloud Identity and Access Control-t. A Symantec információvédelmi platformjaként az O₃ három védelmi réteget biztosít a felhőnek: hozzáférési ellenőrzést, információvédelmet és információ menedzsmentet.
A Symantec nemrégiben végzett felmérése kimutatta, hogy a vezérigazgatók 44 százaléka óvatos a kritikus üzleti alkalmazások felhőbe való bevezetésével, 76 százalék pedig a biztonságot hozta fel legnagyobb kihívásként. A Symantec O₃ új ellenőrzési pontot hozott létre a felhőn belül, így a szervezetek számára átfogó személyazonosság- és információvédelmet biztosít az összes cloud szolgáltatáson és eszközön keresztül.
Twitteljen: A Symantec O₃ új biztonsági ellenőrzési pontot nyújt a cloudnak.
A Symantec O₃ Cloud Identity and Access Control egyjelszavas bejelentkezési rendszert (SSO) biztosít minden webes alkalmazáson keresztül, beleértve azokat is, amelyek nem támogatnak federation (szövetségi) protokollokat. Ez kihasználja a vállalatok meglévő identitás infrastruktúráját a hitelesítéshez, míg lehetővé teszi az context-alapú autorizációt, jelszókezelést és federation szolgáltatásokat. A Symantec O₃ Cloud Identity and Access Control előre be van építve a Symantec Validation and ID Protection Service (VIP) szolgáltatásba, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy kihasználják a meglévő VPN hitelesítést, és így megerősítsék a felhő-alkalmazásokhoz való hozzáférést.
A következő fázisban a Symantec olyan információvédelmet fog bevezetni a felhőben, amely a Symantec vezető DLP és PGP titkosítási technológiáira épül, hogy automatikusan észlelje, blokkolja és titkosítsa a bizalmas információkat, mielőtt azokat eltárolnák vagy megosztanák a felhőben. A Symantec O₃ harmadik rétege lehetővé teszi az információkezelést és megfelelést azáltal, hogy összesíti az összes felhővel kapcsolatos biztonsági eseményt, így megfelelő alapot biztosít egy átfogó felhő audithoz, előírásokhoz és megfeleltetéshez.
A Symantec és a Salesforce.com partnerségre lépett a Symantec O₃ for Salesforce szolgáltatás bevezetésével
A Salesforce.com és a Symantec összefogja a Symantec O₃ védelmének erejét a Salesforce.com Force.com platformjával, így jött létre a Symantec O₃ for Salesforce, amely lehetővé teszi a Salesforce ügyfeleknek, hogy a kétfaktoros autentikációnak és további alkalmazásoknak köszönhetően biztonságosan és kényelmesen elérhessék felhő szolgáltatásaikat.
Elérhetőség
A Symantec O₃ Cloud Identity and Access Control már elérhető. A Symantec O₃ egy hosztolt, helyi vagy hibrid modellként alkalmazható, az ügyfelek igényeitől függően. További információt az alábbi webodalon talál: http://go.symantec.com/O3. A Symantec O₃ for Salesforce megoldás várhatóan 2012-ben lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen elérhető a Norton Identity Safe béta verziója
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Symantec: még nem érte el a vár sikert a cloud computing
- Felhő-technológiájú infrastruktúrára fejleszt a KÜRT
- Symantec: a cégek háromnegyedének nincs szoftveres védelme
- Negyedmilliárd felett a Symantec tanúsítványok száma
- Symantec: Magyar piacon a SEP 12.1
- A spamelők létrehozták saját URL-rövidítő szolgáltatásaikat
- Felhő alapú védelem az ESET-től - A béta változatok már kipróbálhatók
- Oszama holtteste a legnépszerűbb hoax
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.