Globális marketinggel a hazai startupokért

forrás Prim Online, 2012. március 29. 09:59

Piacra lép az első, kifejezetten a startupokat megcélzó stratégiai marketing tanácsadó cég a közép-kelet-európai régióban. Az Empress Tree Marketing a nevében is rejlő gyors és kiegyensúlyozott növekedést biztosít a frissen induló hazai információtechnológiai vállalkozásoknak. Partnerei révén azonnali hozzáférést nyújt a legfontosabb globális piacok befektetőihez, disztribúciós partnereihez, technológiai közösségeihez és felhasználóihoz.

Évente majdnem kétméteres növekedés, kiváló alkalmazkodó készség, környezetére gyakorolt pozitív hatás – ez jellemzi az Empress Tree Marketing névadóját, a kínai eredetű császárfát. Dr. Schillinger Attila, a Magyarországon első stratégiai marketing cég ügyvezető igazgatója – aki egyben az Avantgarde Public Relations Kft. alapító partnere – nem véletlenül e néven hívta életre vállalkozását. Az Empress Tree az első naptól globálisan kíván gondolkodni és működni, hiszen a magyar startup vállalkozások nagy része a hazai mellett a nagy külföldi piacokat célozza meg. A munkát a „császárfa ágaiként” partnerek segítik az Egyesült Államokban, Szingapúrban, Dél-Amerikában és több európai piacon.

„A természetben létezik a start-up növekedés modellje. A császárfa pontosan azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, amivel egy sikeres startupnak kell. Az ötletpalántából gyorsan nőhet ki vállalat, de ehhez a technológiai újdonságnak üzleti és marketing innovációval kell együtt járnia” – mondta dr. Schillinger Attila, az Empress Tree Marketing alapítója. „A hazai startup vállalkozások nemzetközi piacra lépése a többségnek ma még csak vágy, holnap már valóság. Ebben kívánunk partnerek lenni” – tette hozzá.

Schillinger 1999-től két évet dolgozott Londonban az egyik vezető információtechnológiai kommunikációs tanácsadó vállalat igazgatójaként. Ügyfelei közé tartoztak az akkori időszak startupjai, a .com cégek közül jó néhányan, valamint a Microsoft cambridge-i kutatóközpontjának pán-európai kommunikációját szervezte. 2001-től Németországban az iparág vezető vállalatainak, az SAP-nak, a Microsoftnak és a Siebelnek adott tanácsot. Irodát nyitott a Waggener Edstromnak Münchenben. 2003-ban megalapította az Avantgarde Groupot, amely public relations és public affairs területeken nyújt tanácsot számos technológiai és internetes kereskedelmi vállalatnak. A NESsT (Non-Profit Enterprise and Self-Sustainability Team) európai felügyelőbizottságának tagjaként évek óta részt vesz társadalmi vállalkozások fejlesztésében is.

Az Empress Tree Marketing első hazai partnere a Colabs.hu. Az együttműködés keretében a tanácsadó cég a Szilícium Völgyből indult, mára nemzetközivé lett „Startup Weekend” kommunikációját segíti elő. Ennek keretében 54 óra alatt születnek ötletekből vállalkozások. Az Empress Tree a helyszínen fogja stratégiai marketing tanácsadással segíteni a résztvevőket.
 

Kulcsszavak: start-up

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01