A Media Hungary díszvendége: Finnország

forrás Prim Online, 2012. április 23. 14:23

Az idén először - de bizonyosan nem utoljára - a magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a Média Hungarynek ország-vendége is lesz, a konferencia szervezői felvállalták, hogy mostantól minden Média Hungaryn átfogó képet adnak egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacáról, illetve annak gazdaság-társadalmi környezetéről. Idén Finnország lesz a Média Hungary díszvendége, ami a külföldi előadók egy tekintélyes részének nációját is meghatározza, de természetesen lesznek külföldi előadók más országokból is, Olaszországtól - Norvégin keresztül - az Egyesült Államokig.

Természetesen  a május 8–9. között a siófoki Azúr Hotelben megrenbdezésre kerülő Média Hungary konferencia nem csupán a külföldi tapasztalatokat kívánja megosztani a több, mint 1200 fős hallgatósággal: a hazai televízió- és rádiótársaságok, a sajtó és az internetes piac vezetői, döntéshozói, a szakmai szervezetek képviselői, a reklám-, PR- és médiaügynökségek vezetői, piackutatók, a jogi irodák munkatársai, a kábelcsatornák üzemeltetői, a kormányzati intézmények és a pártok médiával foglalkozó szakpolitikusai, a hazai és multinacionális cégek/intézmények vezetői és kommunikációs szakemberei javarészt a hazai helyzetre és jövőképre kíváncsiak.

 

Épp a hazai helyzetet kívánja rendkívül tömören összefoglalni a konferencia mottója is: a pénz beszól, amivel a szervezők arra próbáltak utalni, hogy miközben a válság nyomán a régi, jól bevált üzleti modellek egyre kevésbé tűnnek életképesnek, az egyre szorongatóbb pénzszűke miatt és az egyre sanyarúbb gazdasági környezetben megszülető új formátumok, modellek és koncepciók fogantatásánál az idealisztikus vagy értékvezérelt szempontokat gyakran háttérbe szorítja a rövidtávú haszonszerzés vágya. A tulajdonosi érdek, a profitelvárás, a munkahely megtartásának kényszere természetesen mind szervezeti, mind egyéni szinten legitimálja ezeket a potenciálisan további érték (sőt: akár piac-) vesztést eredményező döntéseket, ám nem szabad elfelejtenünk, hogy e döntések gyermekeink jövőjét is befolyásolják. Ezekben a döntési helyzetekben nehéz megtalálni a ma és a holnap, a jelen és a jövő harmóniáját, de azért nem reménytelen a dolog, s éppen ezen lehetőségek felvillantása a konferencia feladata.

 

Az első Média Hungary a két nap nem csupán előadásokról szól, az értékes információk mellett új kapcsolatokat is lehet szerezni, a régieket fel lehet frissíteni, vagy ahogy divatos szóval mondják: a konferencia kiváló terep a "networkölésre". Mindehhez nem csak a két nap, ha az elsőről a másodikra virradó este-éjszaka is rendkívül gazdag programot kínál.

Kulcsszavak: Media Hungary konferencia

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

Mennyire „MI ready” egy-egy vállalkozás, vagyis az adott szervezet milyen mértékben áll készen a mesterséges intelligencia (MI) használatára – a System 32 IT Kft. legfrissebb piackutatása erre kereste a választ. Az online, hiánypótló, nem reprezentatív felmérést, 2024. áprilisában a BellResearch-csel karöltve készítette a cég. 

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

Az IKEA Magyarország elindította az IKEA Kreativ elnevezésű új eszközt, amely a legmodernebb technológiát használja a lakberendezési tervezéshez. Az eszköz minden vásárló számára elérhető mobilalkalmazásban és az IKEA.hu weboldalon. Az IKEA Kreativ rendkívül egyszerűen használható, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy használják ki kreativitásukat. Valósághű interaktív terveken keresztül mutatja meg, hogyan fognak kinézni az egyes bútorok az otthoni környezetben.

2024. május 15. 17:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja

2024. június 25. 19:01

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40