A T-Mobile révén magyarok is szerepet kaphatnak az első igazán interaktív hollywoodi játékfilmben!

forrás Prim Online, 2012. május 16. 13:20

A DeutscheTelekom Asger Leth filmrendezővel együttműködésben,  “Move On” címmel közös játékfilmet készít. A T-Mobile hazai kampányának keretében magyarok is szerepet kaphatnak az első valóban interaktív „road movie”- ban.

Most első alkalommal készül olyan film, amely az ügyfelet soha nem látott mértékben vonja be a filmkészítés kreatív folyamatába.  A közönség az előkészítő munkálatoktól kezdve a film befejezéséig folyamatosan befolyásolhatja a film helyszínét, a szereplők nevét vagy a filmzenét, sőt lehetősége nyílik szerepelni is a filmben!

Asger Leth filmrendező és a DeutscheTelekom minden egyes európai piacra, így Magyarországra is kihívást jelentő feladatokat dolgoz ki, és biztosítja, hogy a közönség egész Európában részese lehessen a cselekménynek.

A “Move On” alapforgatókönyvét a díjnyertes forgatókönyvíró Matt Greenhalgh készíti. A történet egy férfi európai utazásáról és küldetéséről szól, melynek során egy titokzatos ezüst aktatáskát kell leszállítania, és minden körülmények között megvédenie.

A forgatókönyv nagy hangsúlyt fektet a felhasználók bevonására. Greenhalgh folyamatos jelenléte lehetővé teszi, hogy Leth-szel együttműködve a közönség kreatív ötletei és kezdeményezései bekerüljenek a filmbe, és valóra váltsák Leth elképzeléseit.

A DT Csoport országainak mobilinternet szolgáltatására és szakértelmére támaszkodva, a milliók által nap mint nap használt eszközök és szolgáltatások segítségével  az európai, köztük a magyar felhasználók egy virtuális casting-ügynök bőrébe bújhatnak, felmérhetik a filmes helyszínek adottságait, és művészeti igazgatóként támogathatják Leth és  csapata munkáját ebben az egyedülálló kreatív utazásban.

Miközben a hagyományos márkázott filmek a szponzoráció és a termékelhelyezés körül forognak, a “Move On” készítése közben a DT és Leth inkább a közönség bevonásának határait fogják feszegetni.
   
A DT mobilinternet termékei és szolgáltatásai szintén kulcsfontosságú szerepet játszanak a “Move On” elkészítésében, hiszen ezek biztosítják az összeköttetést Leth és csapata, valamint az európai felhasználók között, miközben kielégítik az információ- és forrásigényeket, hiszen a produkció forgatása 8 országban 30 napon át zajlik.

A résztvevő DT piacok Magyarország mellett Albánia, Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Hollandia, Horvátország, Macedónia, Montenegró, Németország és Szlovákia.


Jelentkezés és további információ: www.move-on-film.hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14