Létrejött a telefonipar olasz-spanyol tengelye
Az "újszülött" a telefonipar megannyi szolgáltatásával lép a piacra: hang- és adattovábbítással egyaránt foglalkozik, ezenkívül internetes kapcsolatot biztosít az olaszországi cégeknek és lakosságnak. Működési területe ugyanaz lesz, mint amelyen a Telexis eddig is tevékenykedett, vagyis az ország öt nagyvárosában - Milánóban, Modenában, Nápolyban, Rómában és Torinóban - kínálja majd szolgáltatásait.
Az Atlanet jövőre szeretne a tőzsdére menni, és rendkívül ambiciózus üzleti terveket dédelget: a következő három esztendőben összesen 800 milliárd lírát szándékozik beruházni, hogy ugyanennyi idő alatt 1600 milliárd lírának megfelelő forgalmat valósíthasson meg. Figyelmét elsősorban az elektronikus hálózat által biztosított fejlődési lehetőségekre összpontosítja. Az Atlanet nem tagadott célja, hogy versenybe kíván szállni a mobiltelefonok harmadik generációs hálózatának (Umts) jövendő licenszéért.
A közös cégen belül mindegyik tulajdonostársnak meglesz a maga pontosan körülhatárolt feladata. A Telexis továbbra is biztosítja szolgáltatásait a FIAT vállalatainak és a külső ügyfélkörnek az említett városokban (tavaly kapta meg az engedélyt a vonalas telefon területén). Az Acea már beállította Rómában a száloptikás vonalakat. A Telefonica biztosítja az új vegyesvállalat számára a hozzáférést az összes, világszinten rendelkezésre álló szolgáltatásokhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Rekord eredményt ért el a Telefónica
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- A Telecom Italia legújabb kérője a spanyol Telefónica
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Megkezdte működését a harmadik mobilszolgáltató Szlovákiában
- Oroszország: harc a vadprivatizációiban elvesztegetett vagyon visszaszerzéséért
- Megújultak a T-Pont üzletek
- Privatizálják a Telekom Srpskét
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.