Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
Több új, nemzetközi tanulmányban szerepelnek vezető helyeken a szoftvercég különböző megoldásai.
Üzleti intelligencia
A Forrester Research friss felmérésében, mely a önkiszolgáló üzleti intelligencia rendszekről készített összeállítást, a vezető helyen jelölte meg az SAP BusinessObjects portfólióját, kiemelve a megoldások könnyű skálázhatóságát, és a valós idejű betekintést nyújtó képességét az óriási mennyiségű adatokba, melyek kulcsfontosságúak az első számú pozícióhoz.
Pénzügyi teljesítménymenedzsment
A legmagasabb pontszámú értékelést érte el az SAP már második alkalommal a Ventana Research évenként kiadott tanulmányában. A vállalat szakalkalmazásait hét kategóriában vizsgálták. Ezek a könnyű használhatóság, a menedzselhetőség, a megbízhatóság, a rugalmasság, a terhelhetőség, a teljes élettartam-költség és megtérülés párosa, valamint a validáció.
Mobilitás
A Yankee Group a felmérésében az első számú szállítók sorában nevezte meg az SAP-t, hangsúlyozva, hogy a cég messze azelőtt jár, hogy a cégek felismernék, a mobileszközmenedzsmentet és a mobilapplikáció menedzsmentet integráltan szükséges kezelni, valamint az egységesített biztonság, policy, és megfelelőségi architektúra kialakítása minden mobileszközre alkalmazható.
Szintén a vezető megoldásszállítók között értékelte a Gartner az SAP mobilplatfromját a mágikus négyzet felmérésében, mely a végrehajtás képessége, és a jövőkép teljessége alapján sorolta a vállalatokat.
Ügyfélkapcsolat-menedzsment
A globális CRM piac 19,3%-át birtokolja az SAP árbevétel alapján, mellyel az első számú szereplő- ezt szintén a Gartner adta hírül az új, „Market Snapshot: CRM software” kutatásában. A riport szerint a CRM iránti érdeklődést a mobilitás, a közösségi média, a web analitika, az e-kereskedelem növekedése hajtja.
Ellátásilánc-menedzsment
Egy másik, SCM piacot elemző Gartner tanulmány is a szoftvercég piaci elsőbbségét hozta: az ellátásilánc-menedzsment globális piacán 19,9%-os vezető részaránnyal bír. Itt, a vizsgált periódusban 17%-os éves növekedést mutatott fel az SAP.
Relációs adatbáziskezelők piaca
Az IDC a riportjában a német gyökerű vállalatot a leggyorsabban növő piaci szereplőként jelölte, mely 2010-2011-között 44%-os árbevétel-növekedést ért el, miközben az átlag 15% volt. Az SAP-t a negyedik helyen regisztrálták a legnagyobb szállítók sorában.
Kapcsolódó cikkek
- Portugáliában nyitott új szervizközpontot az SAP
- SAP: HANA újdonságok
- Memóriaháborúk
- Pénzügyest és IT-st még most is keresnek
- Karrierhírek: feljebb lépő magyar SAP-s menedzserek
- 4,3 millárd dollárért vásárolja fel az SAP az Ariba felhőóriást
- Borzalmas negyedévet zárt a Nokia
- SAP: ezeket méri egy szoftvercég a fenntarthatóság alatt
- Mobil applikációs céget vesz a tengerentúlról az SAP
- 40 év innovációját ünnepli az SAP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.