Virtuális „check-in” alkalmazás a Lufthansától

forrás Prim Online, 2012. július 3. 14:23

A „living on the badge” – avagy a „jelvénynek élni” mottó jegyében a Lufthansa virtuális check-in-re hív mindenkit: a légitársaság új Blue Legends alkalmazásával ugyanis a felhasználók meg tudják osztani az utazásaikkal kapcsolatos információkat a különböző közösségi média platformokon.

A Blue Legends a Foursquare applikáción keresztül lehetőséget ad a „checkin” funkció használatára a reptereken, várókban, illetve a Lufthansa járatokon – habár ez nem váltja ki a valós reptéri check-in-t. Az utasokat a Lufthansa oldalaira történő checkinekért különböző rangokkal és úgynevezett jelvényekkel díjazzák. Például a felhasználók a leggyakrabban megtett útvonalakon „Expert Pilot”, avagy „Szakértő Pilóta” elnevezést szerezhetnek. Azok a korán kelők, akik 6 óra előtt csekkolnak be, „Early Bird”, avagy „Első Fecske” jelvényben részesülnek. Továbbá mindenki, aki a Lufthansával 388 000 kilométernél nagyobb távot tesz meg, megkapja a „To the Moon”, avagy „A Holdra” jelvényt. Mindezen felül pedig azok, akik rendszeresen csekkolnak be minél több Lufthansa oldalra - ezáltal folyamatosan gyűjtve a jelvényeket - a Blue Legends alkalmazás használatával valóban az „Egek Legendáivá” válhatnak.

A Blue Legends egy abból a tíz, úgynevezett Foursquare „Connected Apps” (Foursquare-rel összekapcsolt) alkalmazásból, amely a helyfüggő közösségi média platform, a Foursquare köré épült, és immáron elérhető béta verzióban a Foursquare galériában, avagy a www.lufthansa.com/blue-legends weboldalon. A Foursquare egy elsősorban okostelefonokról használt alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a Foursquare checkin révén közzétegyék, hogy hol is tartózkodnak éppen az adott pillanatban, és mindezt megosszák a különböző közösségi média platformokon. Azok a felhasználók, akik az applikációt használva rendszeresen „csekkolnak be” különböző helyekre, az „Expert Pilot” (avagy „Szakértő Pilóta”) helyett elérhetik például a „Mayor” („Polgármester”) rangot. Az alkalmazás a felhasználó valós helyét rádión vagy GPS-en keresztül határozza meg, így azonnal láthatók azok a közelben található helyek (például éttermek, vagy turisztikai szempontból érdekes helyek), ahová a felhasználónak lehetősége van bejelentkezni.

2009-ben a Lufthansa kifejlesztette a MySkyStatus applikációt, amellyel az utasok automatikusan frissíthetik és oszthatják meg barátaikkal repüléssel kapcsolatos státuszukat a különböző közösségi média felületeken, valamint 2010 óta a Miles & More tagoknak lehetőségük van megosztani utazási tippjeiket a MemberScout.app-on keresztül.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36