Szoftverfejlesztési projekt zárul Szegeden
Végéhez ért az InfoPólus 2009 Kft. mintegy 1,7 milliárd forint költségvetésű szoftver kutatás-fejlesztési projektje - jelentették be a Szoftveripari Innovációs Pólus Klaszter szegedi záró konferenciáján a résztvevő tagok csütörtökön.
A hároméves, uniós támogatású projekt célja, az volt, hogy az egyes tagok meglévő szoftver- és rendszerminőséggel kapcsolatos kompetenciáit felhasználva, közös együttműködés keretében versenyképes termékekből és szolgáltatásokból álló egységes, hazai szinten piacvezető, és nemzetközi piacokon is sikereket elérő szoftver-minőségbiztosítási platformot hozzanak létre.
Kapcsolódó cikkek
- Képzés híján gyorsan avul a magyar programozók tudása
- Firefox: egységes megjelenés minden platformon
- Magyar győzelem az European Software Excellence Awards-on
- Új szoftver-fejlesztő központot nyit a GE
- Új Symbian változatok jövőre - Carla és Donna
- Symbian Belle mobil microSIM foglalattal – Nokia 603
- Magyar fejlesztők számára is megnyílik a Windows Phone Marketplace
- A számítógép humorérzéke
- Új fejlesztőkészlet: csak olyat lehet vele tervezni, ami meg is valósítható
- Nő a kereslet az üzleti analitika iránt - szárnyal a SAS
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.