V. üzleti gondolkodó klub – fejben dől el
Állandó készülés, a teljesítmény fokozása, folyamatos lelki, és fizikai megterhelés – az élsportolók és a vezetők mindennapi stressz faktorai lényegében megegyeznek. Tartogat-e a magyar olimpiai csapat sikeres szereplése tanúságokat a hazai üzleti élet számára? Mit tanulhatnak az üzletemberek, vállalkozók a sportpszichológiából? A KÜRT Akadémia Üzleti Gondolkodó Klubjában szeptember 21-én Lénárt Ágota, a magyar olimpiai csapat pszichológusa, Varga Katalin pszichológus, az ELTE tanszékvezetője és Mérő László, az Üzleti Gondolkodó Iskola szakmai vezetője járja körül a témát. A beszélgetést Orosz Györgyi, kommunikációs szakértő, az fn.hu volt főszerkesztője moderálja.
„A teljesítmény szükséges és elkerülhetetlen, de itthon általában azonnal elérendő célként jelenik meg. A szó szoros értelmében lekaszáljuk a tehetségeinket és a lehetőségeinket. Úgy látom, hogy az élet más területein is nagyon rosszul bánunk a tehetségeinkkel, és megkockáztatom, hogy ez még a magyar gazdasági helyzetre is kihat.” – mondja Lénárt Ágota a Magyar Olimpiai csapat pszichológusa.
A folyamatosan változó, radikális fordulatokkal tűzdelt üzleti környezetben kulcskérdés, hogy képesek vagyunk-e kialakítani magunkban olyan gondolatmintákat, amelyek segítségével a változásnak nem elszenvedői, hanem sikeres felhasználói lehetünk.„Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy agyunk a kényelemre van kódolva, ezért igenis tréningeznünk kell az extrém helyzetek kezelésére.” –mondja Mérő László az Üzleti Gondolkodó Iskola szakmai vezetője.
A KÜRT Akadémia Üzleti Gondolkodó Klub résztvevői elmerülhetnek a téma részleteiben 2012. szeptember 21-én a Symbol Budapest rendezvényközpontban.
A Klub programjáról bővebben:
http://www.kurt-akademia.hu/kepzeseink/uzleti-gondolkodo-iskola/klub/
Az Üzleti Gondolkodó Iskola szeptember 29-én induló képzéséről bővebben:
http://www.kurt-akademia.hu/kepzeseink/uzleti-gondolkodo-iskola/
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes oktatási feladatgyűjtemény az interneten
- Már füzetet és írószert is lehet adományozni mobilapplikációval
- Piller András az Antenna Hungária új vezérigazgatója
- Adatbázis készül a múzeumpedagógiai szolgáltatásokról
- A Nemzeti Sport Windows Phone 7-tel is elérhető
- Egy kézben a VT-SOFT és a UNIT4 CODA Hungary vezetése
- Új DPE Lead és KKV-területért felelős vezető a Microsoft Magyarországnál
- Megújult partnerkapcsolati stratégia az XAPT-nál
- Pótfelvételi az online oktatási börzén
- Fizet-e a biztosító, ha beázáskor elvesznek a számítógépen tárolt adatok?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.