A vízimentők felhő-alapú IT használata nemzetközi elismerésben részesült
Az EuroCloud Europe Awards 2012 előválogatásán a CE On-Demand egyik legkorábbi ügyfele, a Vízimetők Magyarországi Szakszolgálata, az első három legeredményesebb felhő felhasználó közé került Európában. A tényleges győzteseket október 8-án hirdetik ki Luxemburgban, az EuroCloud Kongresszuson.
A Vízimetők Magyarországi Szakszolgálata 2010 óta használja a CE On-Demand felhő-alapú levelezési, kollaborációs és kommunikációs szolgáltatásait. A felhő technológia által nyújtott hatékonyságnövelés miatt a magyarországi EuroCloud Awards-on idén májusban elnyerték a legeredményesebb felhő felhasználónak (“Best Cloud User”) járó díjat. Ugyanezen a rendezvényen a CE On-Demand saját fejlesztésű felhő platformja, a Cloud Services Manager™ a legerősebb nemzetközi hatást kiváltó felhőszolgáltatás (“Strongest International Impact”) kategóriában nyert díjat, míg a Telenor Magyarország, a CE On-Demand távközlési partnerszolgáltatója első helyezést ért el a legjobb felhő esettanulmány kategóriában (“Best Business Case – Commercial Sector”).
A Vízimetők Magyarországi Szakszolgálata az egyetlen a magyarországi nyertesek közül, amelyik bekerült az EuroCloud Europe Awards 2012 döntőjébe, ahol az országok legjobbjai versenyeznek egymás ellen. Öt kategóriában osztanak majd díjakat. A nemzetközi zsűri tizenkét európai nemzet független felhő szakértőiből áll. Magyarországot Klotz Tamás, a Magyar Posta műszaki igazgatója képviseli.
A díjkiosztó gálára az október 8-9-én megrendezésre kerülő EuroCloud Europe Kongresszuson kerül sor, ahol véleményvezérek, felhő szakértők és kormányzati szakemberek vitatják majd meg a rettentő gyorsan fejlődő cloud computing iparág európai és globális hatásait. Kovács Viktor, a CE On-Demand alapítója és kereskedelmi igazgatója is részt vesz majd az EuroCloud Kongresszuson. A CE On-Demand távközlési cégeknek és rendszerintegrátoroknak nyújtott felhőbróker szolgáltatásairól és tapasztalatairól fog beszámolni.
Bagyó Sándor, a Vízimetők Magyarországi Szakszolgálatának elnöke a kiválasztással kapcsolatban elmondta: “Megtiszteltetés számunkra, hogy az EuroCloud elismeri innovatív IT rendszerünket, amivel hatékonyabbá tudjuk tenni életmentő és sürgősségi ellátásunkat Magyarországon. Mi olyan 24 órás, kritikus és átlátható szolgáltatást nyújtunk, ahol nem lehet hibázni. Amióta felhő-alapú IT szolgáltatásokat használunk sokkal hatékonyabban tudunk működni, aminek kézzelfogható hatása van sürgősségi ellátásunkra is, ezért még több életet tudunk menteni a magyar vizeken. Szeretném megköszönni a CE On-Demandnak azt az innovativitást, megbízhatóságot és támogatást, amellyel lehetővé tették számunkra ezt az óriási technológiai és üzletmeneti váltást. Az EuroCloud nevezésnek köszönhetően európai és iparági kontextusban is elismerést nyerhetünk. Bízom abban, hogy sikerünk példaértékű lehet, és Európában egyre többen fogják használni a felhőszolgáltatásokat.”
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- OpenStack-alapú, vállalati privát felhő megoldás a SUSE-tól
- Óriási változás megy végbe a Szilícium-völgy életében
- D-Link tároló felhőszolgáltatásokkal iPhone-ra és Androidra optimalizálva
- Közép-Kelet Európa legjobb informatikai fejlesztése a Telemedbook
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Szabályozási labirintus: egy páneurópai felhő bevezetése
- Felhőben: Nagyobb rugalmasság és alacsonyabb üzemeltetési költségek
- Felhőtévhitek és a valóság
- A Fujitsu élen jár a számítási felhő elterjesztésében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.