SeUGI, a SAS európai felhasználóinak nemzetközi konferenciája
A továbbiakban a konferencián bejelentett három újdonságról:
1. Az új SAS business-to-business e-intelligence megoldása növeli az internet alapú vevő-beszállító kapcsolatok minőségét és profitabilitását. Az e-ValueTM lehetővé teszi, hogy a szervezetek ellenőrzésük alatt tartsák vevői és beszállítói kapcsolataikat, és a kapcsolatokból származó hatalmas mennyiségű tranzakciós adatokat információvá alakítsák. Ezen információk segítségével azon beszállítókra koncentrálhatnak, akik a legmagasabb értéket - nem pedig a legalacsonyabb árat - kínálják, valamint meghatározhatják azokat a vásárlókat, akik hosszú távú jövedelmezőséget biztosítanak számukra.
2. Az új SAS Business Intelligence Portal és a SAS Portal Architecture csökkenti az információ kezelésének és megosztásának költségeit. A SAS Business Intelligence Portal elérhetővé teszi a SAS business intelligence funkcióit a testre szabott webkörnyezetben. Az új SAS Portal Architecture pedig biztosítja, hogy a SAS Business Intelligence Portaljának tartalma eljuthasson harmadik fél portáljára és az együttműködő platformokra.
3. A SAS és az Intrinsic együttműködése a célzott marketingkampányok hatékonyabbá tételére. A SAS Institute, az analitikus CRM-megoldások piacvezető szállítója és az Intrinsic, a vállalati marketingautomatizálás piacvezetője globális együttműködési szerződést írt alá, mely szerint a SAS 4 millió dolláros részesedést szerzett az Intrinsicben, és világszerte a SAS fogja értékesíteni az Intrinsic márkanévvel ellátott termékeket.
Kapcsolódó cikkek
- Életvitelt segítő infokommunikációs technológiák
- microCAD'2008 a Miskolci Egyetemen
- Az előrejelzés új generációja a SAS-tól
- Konferencia a mobilfizetésről áprilisban
- Mobilinternet: a lakosság 54 százaléka elérheti a széles sávot
- ETAPS: magyar jelentkezőket várnak
- IMA Konferencia a hálózati kommunikáció lehetőségeiről
- Összefoglaló az első Adobe webtechnológiai konferenciáról
- A mobilfizetés jelene és jövője a III. magyarországi mobilkonferencián
- Web 2.0 Symposium a Millenárison
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.