A-tól Z-ig jövő: Knyiga-fesztivál Belgrádban

A díszvendégnek járó 190 négyzetméteres standon rendezkedhet be Magyarország, a mottó a Kreativitás, játékosság, innováció lesz. A hagyomány szerint a zárónapon, október 28-án sajtótájékoztató keretében adják át a könyvstafétát a következő év díszvendégének, ezúttal Lengyelországnak. Tavaly Portugáliától vette át Magyarország a váltóbotot.
A magyar programban bemutatkozik a Publio Kiadó is. Az e-könyves cég a self-publishing hazai meghonosítása után a könyv-önmenedzselési rendszerét a környező országokra is kiterjeszti. Itt mutatja be a Publio a független kiadásra kiépített portáljának többnyelvű változatát. Szintén várnak érdeklődést a Publio vezetői az iTunes Apple-könyváruház szervezőiként is. A Publio egyedi szerződéssel töltheti fel a könyveket erre a globális könyvkereskedésbe, már több hazai partner-kiadó számára is végzi ezt a szolgáltatást. A Publio központi előadás keretében mutathatja be a magyar self-publishing helyzetét, tendenciáit.
Tavaly a belgrádi nemzetközi könyves seregszemlének csaknem 148 ezer látogatója volt. Most több érdeklődőre számítanak a rendezők.
A könyvvásár honlapja: http://www.beogradskisajamknjiga.com/
A magyar programról: www.konyvkonnektor.hu
Kapcsolódó cikkek
- Self-publishing krédó: magyar szerzőtől a globális portálokon is
- Gróf Apponyi Albert életrajzát jelenteti meg a Publio Kiadó
- Egyesülésbe tömörültek az e-könyvkiadók és forgalmazók
- Közösségi könyvkiadás: Sikerkönyv az olvasók igényei szerint
- Írók hajcsárává vált az e-könyvek piaca
- Elindult a Book and Walk e-könyv áruház
- Buda Ferenc szerint az informatika forradalma megbolygatta a könyvkiadás rendjét
- Hajdani sikerkönyvek e-book-ként
- E-könyves világkongresszus Londonban: merész gondolatok
- Könyves valóság-show: egy felújítás története
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Marketing és kultúra találkozása a megújult Néprajzi Múzeumban
A Marketing Döntéshozók Klubjának áprilisi eseményének a látványos építészeti megoldásairól és különleges atmoszférájáról ismert, új Néprajzi Múzeum adott otthont. Az intézmény nem csupán egy ikonikus látványosság Budapest szívében, hanem egy modern élményközpont is, amely egyre meghatározóbb szerepet tölt be a főváros kulturális életében.