Intelligens városokat rangsorolt az Ericsson
New York, Stockholm és London áll az első három helyen az Ericsson jelentése szerint, amely azt vizsgálja, hogyan használják ki az információs és kommunikációs technológiák nyújtotta előnyöket a világ 25 legnagyobb városában.
Az Ericsson közleménye szerint a korábbiakban kiadott két jelentés a városok és a lakosság számára nyújtott előnyökre összpontosított, míg a mostani felmérés során az infokommunikációs technológiák és a helyi gazdaság kapcsolatát vizsgálták. A városok gazdasági fejlettségét, üzleti életét értékelő indikátorok alkalmazásával mutatták ki, milyen összefüggés van az infokommunikációs infrastruktúra, illetve az információs és kommunikációs technológiák kínálta lehetőségek kihasználása között az üzleti életben.
A "Networked Society City Index" (Hálózatba kapcsolt társadalom) jelentés többet is felsorol az információs és kommunikációs technológiák innovációra és a vállalkozói kedvre gyakorolt pozitív hatásai közül. A többi között megállapították, hogy az információs és kommunikációs technológiák szélesítik a vállalkozások lehetőségeit például új termékinnovációkkal, megkönnyítik a piacokhoz való hozzáférést és csökkentik a cégek közötti tranzakciók költségeit.
Az első három helyen végző városon túl Buenos Aires, Delhi, Dakka, Dzsakarta, Isztanbul, Johannesburg, Kairó, Karacsi, Lagos, Los Angeles, Manila, Mexikóváros, Moszkva, Mumbai, Párizs, Peking, Sanghaj, Sao Paulo, Sydney, Szingapúr, Szöul és Tokió szerepel a rangsorban.
Az Ericsson a világ vezető megoldásszállítója a kommunikációs technológiák és szolgáltatások piacán. A vállalat 180 országban van jelen, és több mint százezer alkalmazottat foglalkoztat. Az 1876-ban alapított Ericsson székhelye Stockholmban van. A vállalat bevétele 2011-ben 226,9 milliárd svéd korona (35,0 milliárd dollár) volt.
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Vállalatok számítógépeit figyelnék Kínában
- Emelkedik a szlovák informatikai piac forgalma
- Századvég: a felnőtt lakosság háromnegyede már internetezett
- A Twitter elszabadította a tiltakozást a szaúdi királyságban
- Táblagépre készült, díjnyertes interaktív tankönyvekből tanulhatnak a diákok
- Téli ajánlatok az Invitelnél
- Infotér - Vályi-Nagy Vilmos: felülvizsgáljuk a késedelmes projekteket
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén
- Sokféle ingyenes netes gyermekvédő zár létezik, de kevesen használják
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.