Napi 428 ezer megbeszélés a világ vezető webes csoportmunka felületén
A Cisco WebEx új generációja összekapcsolja a munkatársakat, bármilyen eszközt is használjanak és bárhol is legyenek: az irodában, otthon vagy útközben.
A megújult WebEx Meetings a Cisco video-, hang- és adatmegosztási funkciókat kínáló webes csoportmunka eszköze és konferenciamegoldása, amely virtuális megbeszélések és csoportos oktatások lebonyolítására is használható. Az alkalmazás nyilvános felhőben is elérhető, de azoknak a vállalatoknak, amelyek jobban szeretik saját szervereikről működtetni alkalmazásaikat, helyben telepített verzióban is rendelkezésre áll. Nemrégiben elkészült a közösségi funkciókat kiszolgáló változata is, a WebEx Social, amely a közösségi hálókhoz hasonló módon teszi lehetővé a munkahelyi szakmai csoportok dinamikus működését, kommunikációját.
A legfrissebb adatok szerint a Cisco WebEx Meetings nyilvános felhőverziója 8 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik és havonta több mint 34 millióan használják a világ 231 országban. Különféle mobileszközökre és operációs rendszerekre, köztük az Apple iOS-re és az Androidra, 3,5 millió alkalommal töltötték le a Webex Meetings mobil-alkalmazást.
„A továbbfejlesztett Cisco WebEx Meetings Spaces lehetőséget nyújt a megbeszélések teljes folyamatának végigkísérésre, az előkészületektől kezdve a megbeszélések lebonyolításán át azok utánkövetéséig. A felhasználók valós időben, számítógépükről és mobil eszközeikről is könnyedén elérhetik a fájlokat és a prezentációkat, sőt csoportmunka keretében dolgozhatnak is azokon, bármikor egyeztethetik a megbeszélések időpontját, megoszthatják azok témáját, jegyzeteit, felvételeit és bármely más dokumentumot. A mobileszközökön is elérhető az azonnali üzenetküldési kliens, kétirányú HD-videó és a Voice over IP (VoIP).” – ismertette a Webex Meetings által nyújtott lehetőségeket Mihályfi Márton, a Cisco Magyarország rendszermérnöke.
A Cisco közelmúltban megjelent, 9 ország több mint 3000 informatikai döntéshozójának megkérdezésével készült tanulmánya szerint a kommunikációs megoldások tekintetében a legfontosabb ügyfél elvárások a platform-függetlenség, az üzleti kommunikációra alkalmas felhő-alapú hang- és videószolgáltatások, az átlátható költségek és az ügyféltámogatás a gyártócégek részéről. A válaszadók szerint a munkatársaik által használt eszközök közel fele (45%-a) nem Windows-os eszköz lesz, 80% számol üzleti minőségű, felhő alapú hang- és videószolgáltatások bevezetésével.
Cisco WebEx: már privát felhőben is
A nyilvános Cisco WebEx felhőn keresztül lebonyolított WebEx megbeszélések évi 38 százalékos növekedésével párhuzamosan egyre több ügyfél igényelte a privát felhős megoldást. Ehhez a Cisco WebEx Meetings Server biztosítja a technológiai hátteret:
- A nyilvános felhő megoldással azonos felhasználói élményt nyújt PC-s, Mac-es, iPhone-os és iPad-es WebEx kliensen is: kiváló minőségű videómegosztási, jegyzetkészítési és csoportmunka-eszközöket; hang- és videó rögzítési, illetve lejátszási funkciókat.
- A megoldás integrálható a Cisco Unified Communication csomagjába, ezzel kiterjesztve az IP-telefóniát konferenciamegoldássá, illetve lehetővé teszi a Jabber-chatről teljes funkciós WebEx megbeszélésre való váltást közvetlenül a Jabber kliensből.
- A virtualizált szoftvermegoldást a Cisco Unified Computing System™ (Cisco UCS®) szerverekhez alakították ki, így könnyen üzembe helyezhető és menedzselhető.
Közösségi csoportmunka
A Cisco WebEx Social ötvözi a vállalati közösségi hálózatokat, a tartalomgyártást és az integrált valós idejű kommunikációt. A szolgáltatás elősegíti a tudásmegosztást és az információ áramlását, összeköti a szakértőket, ezzel is növelve a virtuális munkacsoportok hatékonyságát. A WebEx Social integrált és teljes körű felhasználói élményt nyújt, egyesíti a közösségi és valós idejű csoportmunka-megoldásokat, a video- és hangszolgáltatásokat, az azonnali üzenetküldést, a jelenléti funkciókat és a webkonferenciát.
A WebEx Social rendszer egyszerűen személyre szabható: az oldalelrendezés átalakítható, a funkciók és az oldalnézet beállításai könnyedén módosíthatóak portletek, OpenSocial-kompatibilis gadgetek, RSS feedek és további ajánlott tartalmak hozzáadásával. A felhasználók megtekinthetik ismerőseik és közösségeik tevékenységeit, illetve egyéni listák létrehozásával figyelemmel követhetik a megosztott, manuálisan közzétett vagy hozzászólásként hozzáadott fontos tartalmakat. A WebEx Social többféle operációs rendszert és eszközt támogat, köztük az Apple iPhone-t és az iPadet is.
A WebEx Meetings és WebEx Messenger kiegészítő funkciók a közösségi alkalmazások és a valós idejű kommunikáció közötti egyszerű váltást is biztosítják: a WebEx Social megoldásból közvetlenül, egy kattintással indítható chat és webkonferencia. Továbbá a csomag tartalmazza a VoIP-on, azaz a számítógépes hálózaton továbbított webkonferencia hívás lehetőségét is.
A Cisco WebEx Social Európában helyben telepített (WebEx Social Server) változatban érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- A legális és tömegesen látogatott oldalak a legveszélyeztetettebbek
- Egy lépéssel az energiaköltségek előtt
- Virtuális próbafülke és egyéb digitális hatások a vásárlásra
- Mobileszközök és egységes hozzáférés vállalati környezetben
- Cisco Connect 2013: a megújuló Cisco Expo központi témája a jövő vállalata
- Cisco: A mobil adatforgalom 2012 és 2017 között 13-szorosára nő
- A televíziózás jövője a Cisco szerint
- Az asztali videokonferenciás megoldásoké a jövő
- Magyar videokonferencia-rögzítő alkalmazást választott a Cisco
- FutureZone 2.0: T-Systems és Cisco közös fejlesztések
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.