Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon
A Nagy Hazai Közösségi Teszt keretében a Microsoft közzétette eredményeit arra vonatkozóan, hány év az átlag életkor a Facebook-használók körében. Az eredmények nem a sztereotípiákat igazolják.
Azt gondolnánk, főleg a tinik és a fiatalabb korosztály lóg a közösségi oldalon, pedig valójában jócskán rájuk vernek az „érettebbek”. A Microsoft felmérése szerint a Facebook-használók átlagéletkora 47 év, ami az X generáció tagjait jelenti.
Az sem elhanyagolható adat, hogy a magyar lakosság majdnem fele facebookozik, körülbelül 4,4 millióra tehető a hazai felhasználók száma, ebből 2800 felhasználó adatai szolgáltak a kutatás alapjául.
Az eredményekből kiderül, hogy a magyar közösségi média közönség nagyon aktív, hiszen több mint 1 milliárd fotót osztottak meg másokkal, a napi adatokat tekintve pedig 1659-et.
A videók is elég népszerűek, összesen 3860 videót tettünk közé az oldalon, ami 65 másfél órás filmnek megfelelő hosszúságot jelent. Naponta átlagosan 9 videót osztunk meg ismerőseinkkel. Az összes eddig feltöltött videó megtekintése nem kevesebb, mint 20 évet venne igénybe.
A fotóalbumokat is szeretik a magyar felhasználók, összesen 76961 albummal rendelkezünk, ami azt jelenti, hogy ha valódi albumokra rendeznénk a képeket, és egymás mellé helyeznénk őket, 385 kilométer hosszú lenne.
Ismerősök terén sem állunk rosszul: átlagosan 476 ismerősünk van, és – ahogy az adatok rávilágítanak – egyre több köztük az idősebb korosztályból való aktív netpolgár.
Forrás: Netkutatások.hu
Kapcsolódó cikkek
- Popkulturális játék lett a legjobb magyar diák startup vállalkozás!
- Ilyen lesz a Facebook Home?
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- Személyes adatok a Facebookon – Európa vs. USA
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Az amerikai felnőttek többet SMS-eznek vezetés közben
- A Facebook is az okostelefonpiacon próbál szerencsét?
- Microsoft YouthSpark: A változás első 99 szikrája
- Videón a Windows Blue
- 3 Facebook alkalmazás Windows Phone-ra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.