Kínában összpontosul az iOS és Android piac
Már nem az Egyesült Államok áll az élen az okos eszközök terén: a Flurry Anlytics februári felmérése rámutatott, hogy Kínának sikerült beelőznie ezen a téren.
A 2013-as év elején érkezett el az a fordulópont, amikor Kína lett a legnagyobb – az iOS és Android táblagépek és okostelefonok terén. Januárban még fej fej mellett haladtak, akkor még USA állt jobban az okostelefonok és tabletek használata terén: 222 millió aktív okoseszköz vs. 221 millió. Most azonban fordult a kocka: a februári adatok szerint Kína vezet 246 vs. 230 millióval.
Harmadik helyen állt januárban – jócskán lemaradva – az Egyesült Királyság 43 millióval. Ők követte Dél-Korea, Japán, Németország, Franciaország (lásd a képen). A másik képen pedig jól látszik, hogy 2 évvel ezelőtt még számottevő különbség volt a két ország között, de Kínának a két év alatt nagyobb eredményeket sikerült produkálnia, míg az USA inkább csak evickélt.
A kép kicsit a Firefox, Internet Explorer csatájára emlékeztet
Meglátjuk, vajon az USA észbe kap-e, és ha igen, sikerül-e újra nyeregbe kerülnie.
Forrás: Businessinsider.com
Kapcsolódó cikkek
- A BlackBerry visszaesése kedvezett a Windows Phone-nak
- A Facebook is az okostelefonpiacon próbál szerencsét?
- Az IDC növelte globális táblaszámítógép-eladási előrejelzését
- Bemutatkozott a Meizu MX négymagos változata
- Bemutatkozott az ASUS PadFone és a frissülő Transformer Pad termékcsalád
- Ice Cream Sandwich alapú tablet 22 000 forintért? – NOVO 7
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5
- Vision okostelefon és a Mediapad tábla PC a Huawei-től
- Megjelent a Tesco új alkalmazása okostelefonokra
- Titokzatos Android mobiltelefon és LifeTab P9514 táblagép a Mediontól
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.