7000 vállalkozás tudja számláját kiegyenlíteni MasterCard Mobile QR kóddal
A MasterCard Mobile és a Számlázz.hu együttműködésének köszönhetően mára az online számlázó rendszert használó vállalkozások is külön fejlesztés nélkül nyomtathatnak QR kódot számláikra.
Az egyedülálló megoldást a X. Elektronikus Kereskedelem Konferencián mutatták be az online kereskedők színe-java előtt Gárdonyban.
A Számlázz.hu online számlázó rendszer felhasználói hiteles papír vagy elektronikus számlát állíthatnak ki. A közös fejlesztés eredményeként mostantól a Számlázz.hu-t használó vállalkozásnak – egy egyszerű elfogadói szerződés megkötésével – elérhetővé válik, hogy a kiállított számláikra MasterCard Mobile QR kód kerüljön. Így a kis- és középvállalkozások fejlesztés, beruházás nélkül képesek MasterCard Mobile-lal kifizethető számlák kibocsátására. A megoldás további előnye, hogy a számla kibocsátója a Számlázz.hu felületén keresztül azonnal értesülhet arról, ha ügyfele kifizette a számlát a mobilfizetési alkalmazással.
A QR kódos fizetés elsőként 2011 októberében, a Telekom előfizetői részére vált elérhetővé, azóta több szolgáltató és közművállalat is csatlakozott a szolgáltatáshoz.
"A SzEK.org fontosnak tartja, hogy katalizátor szerepet töltsön be az e-kereskedelem fejlődését szolgáló együttműködések kialakításában. Első lépésként az egyesület tagjainak tettük lehetővé, hogy a tagdíjat, sőt már a konferenciáink részvételi díját is tudják rendezni okostelefonról a MasterCard Mobile használatával” – mondta Kis Ervin Egon, a SzEK.org elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Okosodó kereskedelem: X. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- A Telekom szolgáltatásai zavartalanul működnek a rendszerindítás alatt is
- Modernizálja ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét a Magyar Telekom
- Ősszel indul a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- A mobilfizetésre térnének át a pénzintézetek
- Webáruház és integrált ügyvitel kicsiknek
- A PayPal a legismertebb digitális- és mobilfizetési platform
- Új kereskedelmi fejlesztési vezető a MasterCardnál
- Tavaly egymilliárdot költöttünk mobilon keresztül
- Az „okos számlák” felé nyit a Xerox
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.