Új elnökséget választott az IAB Europe
Megválasztotta új vezető tisztségviselőit az IAB Europe közgyűlése. A szakmai szervezet éves közgyűlésére Barcelonában, az Interact konferencia keretében került sor. Az elnökség tagjai két évre kaptak mandátumot a tagságtól.
Az IAB Europe elnöke Constantine Kamaras, az IAB Greece elnökségi tagja lett. Az alelnöki tisztséget az újabb kétéves ciklusban Stéphanie Hospital (Orange Digital) tölti be. Az ügyvezetést Didier Ongena (Microsoft Advertising), Fabiano Lazzarini (IAB Italy) és Thomas Schauf (IAB Germany) alkotja mellettük.
Az előző ciklus után ismét az elnökség tagja lett Thomas Duhr (United Internet Media), Patrick Marck (IAB Belgium), Guy Phillipson (IAB UK), Mike Read (comScore Europe) és Antonio Traugott (IAB Spain).
A nemzeti IAB-k vezetéséből a következő új elnökségi tagok érkeztek: Ioana Anescu (IAB Romania), Neslihan Mesutoglu (IAB Turkey) és Wlodzimierz Schmidt (IAB Poland).
A következő vállalati tagok kerültek be az elnökségbe első alkalommal: Anne Goodman (BBC Worldwide), Ben Humphry (nugg.ad), Janneke Niessen (Publicitas), Marc Panic (GroupM) és Estelle Werth (Criteo).
Somogyi Endre, az IAB Hungary ügyvezető igazgatója, aki az elmúlt két évben az IAB Europe elnökségi tagjaként tevékenykedett, ezúttal nem jelöltette magát. A szakember az IAB Europe elnökségében a régiós országok képviseletével foglalkozott. Ez utóbbi feladatot a lengyel és a román kollégák vették át tőle.
Kimon Zorbas, az IAB Europe ügyvezető igazgatója elmondta: „Erős képviseletet kapott az elnökségben Közép- és Délkelet-Európa, beleértve Törökországot is. Ez annak az értéknek és növekedésnek az elismerése, amelyet e régió digitális piaca mutat. Arra szintén figyelemmel voltunk, hogy a nemek aránya is kiegyensúlyozott legyen a vezetőségben, már csak azért is, mert ez jelentős előnyöket hordoz magában. Egyszerűen a 21. században üzleti értelemben is ez a logikus.”
Kapcsolódó cikkek
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- Mező László az IAB Hungary elnökségében
- Újdonságok az IAB Hungary életében
- Digital Day 2013: reklámozás a többplatformos környezetben
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac
- Növekedést mutat a harmadik negyedéves NORI
- A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között
- 15 éves az online reklámszakma
- Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary