Megújult a SAS ügyfélintelligencia eszköze
Napjainkban, amikor a fogyasztók egyre tudatosabbak és a vállalatok digitális kiadásai folyamatosan bővülnek, a bevételnövelésre törekvő marketingszakemberek számos kihívással szembesülnek: például élményteli ügyfélinterakciókat kell teremteniük, optimális, big data-n alapuló döntéseket kell meghozniuk, és hatékonyan kell kezelniük az ügyfélkapcsolatokat a különböző csatornákon keresztül. Mindezek megvalósításában támogatja a szervezeteket a SAS megújult Customer Intelligence megoldása, amely hozzáférhetőbbé teszi a fejlett üzleti analitikát a marketingszakemberek számára.
Az új funkcióként megjelenő e-mail sablonokkal és beépített kontrollokkal az alacsony árréssel működő vállalkozások is (például élelmiszerüzletek) gyorsan finomhangolhatják és megszemélyesíthetik kampányaikat a vásárlói hűség növelése érdekében. A továbbfejlesztett tesztkampányokkal és beépített folyamattámogatással a pénzügyi szolgáltatók és biztosítók alaposabb teszteket végezhetnek el, szelektívebb személyre szóló kampányokat alakíthatnak ki, és releváns üzeneteket juttathatnak el kirendeltségeikhez és ügynökeikhez. Ugyancsak növeli a marketingtevékenység hatékonyságát, hogy a korszerűsített eszköz komplex optimalizációs problémák megoldására is képes, miközben csökken a végrehajtás időigénye. A marketingszakemberek menet közben tesztelhetik és folyamatosan fejleszthetik a kampányokat, magasabb megtérülést érhetnek el, és növelhetik a vásárlói élményt. A jogosultságkezelés és -kiosztás funkció is megújult, valamint a felhasználók megjegyzéseket fűzhetnek az optimalizációs forgatókönyvekhez és bemeneti adatok mellé.
Kapcsolódó cikkek
- Hét lépés szükséges a big data kiaknázásához
- Dollármilliárdok üzleti intelligenciára
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben
- Jövő héten jön az Innovatív BI konferencia
- Az Oracle vezeti az üzleti elemző szoftverek világpiacát
- SAP-technológiát használ az NBA
- A legtöbb vállalat szerint a hagyományos analitikai szoftverek drágák és nehézkesek
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.