Új logóval készül a Yahoo
Szeptember 4-én ismerheti meg a nagyközönség a Yahoo új logóját. Ez mérföldkőnek számít a vállalat életében, hiszen első alkalommal változik.
A Yahoo húsz éves története során még nem volt példa arra, hogy változtassanak megjelenésükön, azonban most rendhagyó módon teszik mindezt. Nem arról van szó ugyanis, hogy egyszerűen új logóra váltanak.
A vállalat 30 napon keresztül minden nap más logót rak ki a főoldalára (lehet követni), és egészen egyszerűen az lesz a befutó, amelyik szeptember 4-ére marad. Lehet, hogy merész vállalkozás, azonban mindenképpen figyelemfelkeltő a vállalatra nézve.
Az alábbi videó a marketingkampány része, melyben számos változattal ismerkedhetünk meg, és amelyből kiderül, hogy a felkiáltójel szerves része a vállalat imidzsének, nem szándékoznak megválni tőle.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo megszerezte a Rockmeltet
- Megszűnik az AltaVista webkereső
- Megszűnik a Yahoo régi levelezőfelülete
- Megújult a Flickr
- A Yahoo megveszi a Tumblr blogplatformot
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
- Yahoo! Androidon is
- Változások a Facebooknál
- Megújult a Yahoo főoldala
- Keresőszolgáltatás létrehozásáról tárgyal a Yahoo! és a Facebook
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.