USA: a felhasználók közel fele iOS-t használ
Az Apple a legkedveltebb okostelefon márka az USA-ban, az okostelefon használók közel 40%-a birtokol valamilyen iOS eszközt – ez derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből.
Az Android csak a második helyen szerepel az amerikai népszerűségi listán. Bár világszinten az első helyet birtokolják, az USA-ban az Apple uralja a dobogó legfelső fokát a Nielsen szerint.
Míg az okostelefon tulajdonosok 40%-a rendelkezik valamilyen iOS eszközzel, addig csupán 24,7%-uknak van Android-alapú Samsung telefonjuk, 9,4%-nak HTC, 9%-nak pedig Motorola készüléke.
A fentebbi táblázat jól mutatja a két platform népszerűségét, ám míg a szigetországban a Windows Phone átvette a vezetést a BlackBerry felett, addig az USA-ban még az utóbbi a harmadik legelterjedtebb okostelefon platform.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Élvezd a Szigetet HD-ben mobilodon!
- WWDC: az iOS sikerei számokban
- Biztonságos okostelefonok a vállalati hálózatban
- Tesztelés alatt a BBM chat Android és iOS változata
- A Google 67%-kal vezeti a táblagéppiacot
- Elrajtolt a megújult Gmail
- A Windows Phone lekörözte a BlackBerryt
- Az Android továbbra is uralja az okostelefon piacot
- Mire tervezték eredetileg az Androidot?
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.