Deutsche Bank 24: páneurópai online brókercég

FeriMesz, 2000. augusztus 3. 19:26
A Deutsche Bank új európai stratégiája keretében megalapította az első páneurópai online brókercégét, amely Maxblue néven lép a piacra. Az online-brókerajánlat azon befektetőknek kínál hozzáférést a legjobb papírokhoz, akik maguk szeretnének dönteni arról, hova helyezik a pénzüket.
Az új "Deutsche Bank 24" sokféleképpen kommunikál ügyfeleivel: online hozzáférést, telefon-központot biztosítanak, és Európa legfontosabb országaiban kihelyezett irodákat. A bank közben már az online ügyfelek második hullámára is számít. A körülbelül 10 milliós tömegből, amely a következő 2-3 évben Európában online szolgáltatásokat használ majd, a Deutsche Bank 1,5 milliót szeretne magához csalogatni.

Dr. Rolf-E. Breuer, a bank szóvivője a félévenként esedékes sajtótájékoztatón közölte: "Online brókerajánlatunkkal - amely egyben szerves része globális e-stratégiánknak - egész Európában szeretnénk jelen lenni, hogy bármikor eljuthassanak hozzánk potenciális ügyfeleink. Célunk, hogy az európai online brókerszolgáltatás terén elsők legyünk."

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51