Deutsche Bank 24: páneurópai online brókercég

FeriMesz, 2000. augusztus 3. 19:26
A Deutsche Bank új európai stratégiája keretében megalapította az első páneurópai online brókercégét, amely Maxblue néven lép a piacra. Az online-brókerajánlat azon befektetőknek kínál hozzáférést a legjobb papírokhoz, akik maguk szeretnének dönteni arról, hova helyezik a pénzüket.
Az új "Deutsche Bank 24" sokféleképpen kommunikál ügyfeleivel: online hozzáférést, telefon-központot biztosítanak, és Európa legfontosabb országaiban kihelyezett irodákat. A bank közben már az online ügyfelek második hullámára is számít. A körülbelül 10 milliós tömegből, amely a következő 2-3 évben Európában online szolgáltatásokat használ majd, a Deutsche Bank 1,5 milliót szeretne magához csalogatni.

Dr. Rolf-E. Breuer, a bank szóvivője a félévenként esedékes sajtótájékoztatón közölte: "Online brókerajánlatunkkal - amely egyben szerves része globális e-stratégiánknak - egész Európában szeretnénk jelen lenni, hogy bármikor eljuthassanak hozzánk potenciális ügyfeleink. Célunk, hogy az európai online brókerszolgáltatás terén elsők legyünk."

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01