A CIB Bank ügyfelei is élvezhetik az Apple Pay szolgáltatást
A CIB Bank elérhetővé tette CIB Visa Inspire kártyával rendelkező ügyfelei számára az Apple Pay szolgáltatást, amely nemcsak egyszerű és biztonságos, de minden eddiginél gyorsabb és kényelmesebb mobilfizetési módot biztosít.
Az Apple Pay lényege a biztonság, a személyes adatok védelme. Az Apple Pay szolgáltatással használt bankkártya tényleges kártyaszámait sem a készülék, sem az Apple szerverei nem tárolják. A program egy egyedi azonosítót (Device Account Number) rendel a kártyához, amelyet titkosított formában, biztonságosan tárol a készülék biztonsági moduljában (Secure Element). Minden tranzakció engedélyezése egyedi, alkalmanként változó biztonsági kód alapján történik.
Az Apple Pay egyszerűen beállítható, és aktiválásakor a bankkártyák minden előnye továbbra is elérhető a felhasználók számára. Az üzletekben az Apple Pay az iPhone SE, iPhone 6 és újabb készülékek, valamint az Apple Watch óra segítségével is használható.
Az Apple Pay-t elfogadó alkalmazásokon és weboldalakon keresztül egyszerűen lehet online vásárolni a Touch ID segítségével, vagy iPhone X-en az oldalsó gomb kétszeri megnyomásával a képernyőre nézve Face ID arcazonosítással. Az Apple Pay szolgáltatással nem kell hosszú számlanyomtatványokat kitölteni, vagy újra és újra begépelni a szállítási és számlázási adatokat. Termék vagy szolgáltatás mobilalkalmazásról vagy Safariról történő kifizetésekor az Apple Pay az iPhone 6 és újabb telefonokon, iPhone SE, iPad Pro, iPad (ötödik generációs), iPad Air 2 és iPad mini 3 készülékeken, valamint ezek újabb modelljein működik. Ezenkívül a 2012-ben vagy azután bevezetett, macOS Sierra operációs rendszerrel működő Mac számítógépről is intézhető a fizetés, amelyet ezután iPhone 6 vagy újabb készülékről, illetve Apple Watch okosóráról, vagy az új MacBook Pro-ra telepített Touch ID-val lehet visszaigazolni.
Az Apple Payről itt érhető el bővebb információ: http://www.apple.com/apple-pay/
Kapcsolódó cikkek
- A Bolt alkalmazásban Apple Pay-jel is rendezhetjük a számlát
- Átalakítja a mobilos és online fizetési megoldások piacát a QR-kód
- Várakozáson felüli növekedés a mobilfizetésben
- Apple Pay-jel fizethetnek mától a Revolut ügyfelei
- A Novathon konferenciára jön az Apple társalapítója
- Sorban állás nélkül vehet jegyet a Fővárosi Állatkertbe
- Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak
- A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
- Karbantartás lesz a mobilfizetési rendszerben
- MagyarBrands díjas a Cellum
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.