A d’strict design stúdióval közösen tervez izgalmas SMART signage tartalmakat a Samsung
Új együttműködést jelentett be a Samsung: a vállalat a szöuli d’strict design stúdióval közösen tervez egyedülálló, Samsung SMART signage kijelzőkön megtekinthető médiaművészeti alkotásokat. A köztéri installációk a világ leghíresebb látványosságainál kihelyezett Samsung LED signage-okon lesznek láthatóak.
A d’strict népszerű, egyedülálló formavilága által inspirált és a Samsung SMART signage kiemelkedő technológiáját alkalmazó alkotásokkal a két vállalat most együtt mutatja be a digitális kijelzőkben rejlő potenciált.
“Ez az együttműködés lehetőségek egész sorát nyitja meg Samsung Smart signage-ok számára. Emellett megmutatja a vállalatoknak, hogy az egyszerű információátadáson túl hogyan használhatják ezeket a kijelzőket mint médiaművészeti felületeket – mondta el Hyesung Ha, a Samsung vizuális kijelző üzletágának alelnöke. A két vállalat együttműködése összehangban áll ‘Screens Everywhere’ víziónkkal, amelynek célja a felhasználói élmény bővítése, a közös alkotás eredménye pedig a legújabb, élvonalbeli kijelzőtechnológiának köszönhetően jelenik meg.”
A két vállalat egyrészt a Samsung SMART signage leendő felhasználói számára készít majd médiaművészeti alkotásokat, másrészt a világ leghíresebb látványosságainál, köztük a New York-i Times Square-nél és a milánói dómnál lévő Samsung LED kijelzőkre tervez majd köztéri médiaművészeti projekteket.
“Megtiszteltetés számunkra, hogy egy olyan piacvezető technológiai gyártóval dolgozhatunk együtt, mint a Samsung, és ennek köszönhetően a nemzetközi közönség figyelmét is felhívhatjuk azokra a tartalmakra, amelyek megalkotásán olyan sokat dolgoztunk – mondta el Sung-Ho Lee, a d’strict vezérigazgatója. A Samsunggal való együttműködés által a d’strict teljesen új perspektívát kínálhat a közönség számára.”
A d’strict, amely a felhasználóközpontú élmények és egyedi, digitális technológia segítségével készült tartalmak tervezésével foglalkozik, 2020 májusában került a nemzetközi figyelem központjába, amikor a stúdió óriás 3D-hullám alkotása megjelent Korea legnagyobb hajlított képernyőjén, egy Samsung SMART LED kijelzőn, a szöuli Gangnam kerület SMTown COEX épületében.
A d’strict és a Samsung közös célja, hogy figyelemfelkeltő tartalmakkal és a legújabb digitális médiatechnológia alkalmazásával nyújtson páratlan vizuális élményt, és ezáltal új megoldásokat hozzon el a digitális signage piacra.
Kapcsolódó cikkek
- Új Smart TV szolgáltatásokat mutat be a Samsung a CES-en
- Fejlesztések a kijelzőtechnológiában
- A Samsung smart termékei egy okosabb életért
- Pozitív üzenetek az egész városnak Samsung kijelzőn
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Látványos Samsung kijelzőinnovációk az ISE 2020 kiállításon
- A Samsung ultramodern LED kijelzői díszítik a Times Square-t
- New York-i QLED-csúcstalálkozó
- Samsung – Egy évtizede a Digital Signage piac élén
- Micro LED technológia a Samsung újgenerációs kijelzőiben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.