A digitális próbafülkék valósággá válnak
A Vodafone és a Mango divatmárka ma bejelentett együttműködése nyomán hamarosan valósággá válnak a digitális próbafülkék, melyek első körben a kiemelt Mango üzletekben lesznek elérhetők világszerte.
A digitális próbafülkék alapját a Mango által tervezett és a Vodafone, illetve a Jogotech együttműködésében fejlesztett, IoT (Internet of Things, azaz dolgok internete) megoldást alkalmazó digitális tükör adja. A tükör lehetővé teszi, hogy a vásárló beolvassa a ruhacímkéket, majd egy digitális óra segítségével jelezhet az üzletben dolgozó értékesítőnek, ha különböző méretekre vagy színekre van szüksége. Emellett az eszköz további ruhákat is javasol az eredetileg választott ruhadarab kiegészítéseként.
A Mango célja, hogy bevezesse ezt a megoldást a legnagyobb üzleteiben, Barcelonától New Yorkig és így az online és valós vásárlási élmény egyvelegét nyújtsa a vásárlóinak. Ez az első fázisa a Mango nagy digitális átalakítási projektjének, melynek célja, hogy a vásárlók új módon kapcsolódhassanak a márkához.
„Ennek a projektnek köszönhetően nem csak, hogy minden eddiginél több lehetőség összpontosul majd a vásárlók kezében, de egyúttal segít is közelebb hozni a Mango márkát a divattudatos vásárlókhoz, azáltal, hogy több alternatívát és élményt kínál nekik, mint egy hagyományos próbafülke” – mondta el Stefano Gastaut, a Vodafone globális IoT igazgatója.
A Mango ügyfélkapcsolati vezetője, Guillermo Corominas hozzátette: „Ez egy nagyon izgalmas projekt a Mango számára. A kiskereskedelem jövőjét az online és offline vásárlási élmények összekapcsolásában látjuk. Ezek az új típusú próbafülkék újabb lépést jelentenek az üzleteink digitális átalakításában, aminek köszönhetően egy merőben új élményt kínálhatunk vásárlóinknak.”
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone Díjat kapott Enyedi Ildikó
- Hálózatot fejleszt a Vodafone
- A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
- Hatékony tárhely megoldás a Samsungtól
- Egész Budapestet lefedi az Invitech Solutions IoT-hálózata
- Így fest a fogyasztók 5G-s kívánságlistája
- A Samsung nyílt és okos IoT-élménnyel egyszerűsíti a hétköznapjainkat
- Okosmegoldások okosvárosoknak
- A Nokia és a Vodafone segítség katasztrófahelyzetben
- Vodafone ünnepi adatok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.