A hálózatinfrastruktúra modernizálásában segít a Zyxel megoldása

forrás: Prím Online, 2023. július 17. 19:30

Az utóbbi években a Wi-Fi kapcsolat minősége kiemelt tényezővé vált a szállodák, éttermek, üdülőhelyek és más turisztikai szolgáltatásokat nyújtó létesítmények (HoReCa) kiválasztásában és értékelésében. Világszerte több ezer ilyen helyen használnak Zyxel termékeket annak érdekében, hogy felkeltsék és megtartsák vendégeik érdeklődését.

Az elmúlt években a Zyxel Networks, a biztonságos és felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, 7.000 szállodát és 260.000 szobát látott el vendéglátóipari megoldásaikkal világszerte. Ez több millió vendégnek nyújtott kiváló hálózati élményt és elégedettséget, és segített a szállodáknak és üzleteknek, hogy megtartsák ügyfeleiket.

 

Mivel ma már a WiFi az egyik legalapvetőbben elvárt szolgáltatás a vendégek és utazók szempontjából, a hálózatok fejlesztése kulcsfontosságú tényező lett a szállodák, éttermek és kávézók (HoReCa) számára, illetve azoknak az iparági szereplőknek is, akik szeretnék kiaknázni a globális turizmusipar növekedését – amely 2023-ban és 2024-ben két számjegyű növekedésre számít.

 

Könnyű kezelés, elégedett vendégek

 

Egy olyan iparágban, ahol a hálózati rendszergazdák általában több helyiség és helyszín hálózatának felügyeletét is ellátják, a Zyxel Nebula megoldása erőteljes, könnyed és skálázható megoldást nyújt az összetett hálózatok kezelésére, egyetlen felületen keresztül. A Nebula központi kezelése lehetővé teszi a rendszergazdák számára, hogy gyorsabban reagáljanak a hálózati problémákra és ügyfélkérésekre, ezáltal javítva az ügyfélélményt.

 

 

Az átfogó felhőalapú termékportfólió 100 különböző modellt tartalmaz, beleértve a WiFi 6/6E hozzáférési pontokat, multigigabites L3/L2/asztali switcheket, biztonsági tűzfalakat és 5G mobil routereket, amelyek mindegyike percek alatt telepíthető és központilag kezelhető egyetlen platformról.

 

A Zyxel hálózati megoldásainak hatása remekül tetten érhető impozáns ügyfélkörén keresztül, amely magában foglal ötcsillagos szállodákat, üdülőhelyeket, üzleti szállodaláncokat, butikszállodákat, panziókat, nemzetközi gyorséttermeket, kávézókat, vendéglátást és még sok mást. Kiváló példa erre az olaszországi Palace Grand Hotel Varese, a svájci Agora Swiss Night by Fassbind, a bolgár Kings' Valley Medical & Spa Hotel, a budapesti Hotel Clarc vagy a Mystery Hotel Budapest.

 

"Leginkább a Nebula felhőalapú hálózati megoldása nyűgözött le minket, különösen azért, mert lehetővé teszi a hozzáférési pontok, switchek és tűzfalak ellenőrzését és kezelését, valamint szükség esetén a valós idejű beavatkozást" – mondta Salvatore Piraneo, a PSoft sas tulajdonosa, aki a hálózati rendszerek integrálását végezte a Palace Grand Hotel Varese-ben, Olaszországban.

 

"A Zyxel Nebula megoldása nagyszerű eszköz a HoReCa iparágban tevékenykedő vállalkozások számára, hogy megbirkózzanak a korlátozott IT szakértelmük, és a vendégek egyre növekvő elvárásai által támasztott kihívásoknak" – mondta Crowley Wu, a Zyxel Networks értékesítési és marketing alelnöke. "Azzal, hogy leegyszerűsítjük a hálózatkezelést, abban segítjük a vállalkozásokat, hogy kihasználhassák a turizmus fellendülését, és lehetővé tesszük számukra, hogy kiemelkedő szolgáltatásokat nyújthassanak vendégeik számára."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01