A Samsung Smart TV kínálatában is elérhető az Apple Music

forrás: Prím Online, 2020. április 23. 19:45

A Samsung elsők között teszi elérhetővé az Apple Music alkalmazást Smart TV készülékeibe integrálva, így a televíziók szórakoztató funkcióinak köre tovább bővül az Apple Music 60 milliós zenei kínálatával, több ezer lejátszási listával, videóklippel és rádióadással. A felhasználók több mint 100 országban hallgathatják a kedvenc számaikat az Apple Musicon, a Samsung tévéjükön keresztül.

A felhasználók világszerte otthon töltik az idejük nagy részét, a Samsung pedig újabb szórakoztató funkciókat mutat be okostévéin. A 2018-as és annál későbbi modelleken elérhető Apple Musicon az előfizetők több mint 60 millió dalt streamelhetnek reklámok nélkül, megnézhetik a legújabb videóklipeket, valamint világhírű zenei szakértők és véleményvezér művészek egyedi lejátszási listái közül válogathatnak.

 

Az alkalmazás előfizetői személyre szabott napi zenei ajánlatokat kaphatnak és belehallgathatnak az innovatív Beats 1 rádió adásába, amelyben olyan művészek jelentkeznek exkluzív műsorokkal, mint például Frank Ocean, Nicki Minaj, The Weeknd, DJ Khaled vagy Elton John. Az előfizetők számára elérhető az új “At Home With Apple Music” című csomag is, amelyben megtalálhatók szerkesztői lejátszási listák, csoportos FaceTime beszélgetések előadókkal, egyedi interjúk, előadói listák és további érdekességek, amelyekkel a felhasználók kapcsolatban maradhatnak a külvilággal és egy közösség részének érezhetik magukat a távolságtartás alatt is. 

 

 

„Célunk, hogy felhasználóinknak a lehető legmagasabb szintű szórakozásban legyen része, különösen most, amikor sokan kénytelenek otthonukban tölteni napjaikat – mondta el Salek Brodsky, a Samsung Stratégiai együttműködésekért és üzletfejlesztésért felelős alelnöke. – Az előző évben a Samsung az első tévégyártók között tette elérhetővé készülékein az Apple TV applikációt, a mai naptól pedig a televízióink az elsők között támogatják az Apple Music alkalmazást is. A Samsung és az Apple közötti együttműködés hozzájárul ahhoz, hogy felhasználóink számára széles körű szórakozási lehetőséget és páratlanul gazdag tartalomkínálatot biztosítsunk Smart TV eszközeinken.”

 

A Samsung Smart TV felhasználók az Apple Music alkalmazást a készülékük App Store-jából tölthetik le, majd bejelentkezhetnek már meglévő Apple ID segítségével, vagy új előfizetést indíthatnak az alkalmazáson keresztül. A Samsung Smart TV felhasználók 3 hónapos ingyenes próbaidőszak során ismerhetik meg az Apple Music alkalmazást egyéni, családi, vagy diák előfizetéssel.

 

Az Apple Music széles választéka mellett az előfizetők saját gyártású műsorokat, népszerű koncerteket, és más egyedülálló tartalmakat is nézhetnek a Samsung Smart tévék segítségével.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kreatív zsenik Győrből: Különdíj és közönségdíj az ArtHungry versenyen

A győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának két tervezőgrafikus hallgatója kiemelkedő eredményt ért el az ArtHungry grafikai és designversenyen. Ratkovic Ljubica a „gi x er” nevű organikus betűtípusával különdíjat nyert, míg Ozvald Mária Trilogie d'Or című ékszerkollekciójával elnyerte a közönségdíjat.

2025. március 22. 17:02

Hozd ki a legtöbbet a tavaszból: Hasznos telefonos tanácsok

A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!

2025. március 22. 15:17

Médiafogyasztási trendek Magyarországon

Összességében alacsony a bizalom különböző médiaplatformok iránt, de Magyarországon továbbra is a televízió élvezi a legjobb megítélést. Ezzel szemben a legkevésbé hitelesnek a nyomtatott sajtót tartják. Ezt a következtetést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb, a hazai médiatudatosságról és a médiába vetett bizalomról készített kutatásából nyerhetjük. A bizalom a legmagasabb a 18–29 évesek körében, míg az idősebb korosztályok egyre kritikusabban szemlélik a különböző médiumokat.

2025. március 22. 13:30

Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma

A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.

2025. március 22. 11:43

Új HR vezetőt kapott a Schneider Electric dunavecsei okosgyára

Kecskés Krisztinát a Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS) HR vezetőjévé nevezték ki. Feladatai közé tartozik, hogy a folyamatosan fejlődő üzem számára megfelelő szakembereket találjon, támogassa a szervezet fejlődését, és javítson a HR folyamatok hatékonyságán. Emellett stratégiai célja, hogy elősegítse a Schneider Electric azon törekvését, hogy vonzó karrierlehetőségeket kínáljon a fiatal tehetségeknek, és biztosítson számukra szakmai fejlődési lehetőségeket a DSPS-nél vagy akár a vállalatcsoport más területein, legyen szó szakmai előrehaladásról vagy a legmodernebb technikai megoldásokkal rendelkező munkakörnyezetről.

2025. március 22. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01