A Samsung Smart TV kínálatában is elérhető az Apple Music
A Samsung elsők között teszi elérhetővé az Apple Music alkalmazást Smart TV készülékeibe integrálva, így a televíziók szórakoztató funkcióinak köre tovább bővül az Apple Music 60 milliós zenei kínálatával, több ezer lejátszási listával, videóklippel és rádióadással. A felhasználók több mint 100 országban hallgathatják a kedvenc számaikat az Apple Musicon, a Samsung tévéjükön keresztül.
A felhasználók világszerte otthon töltik az idejük nagy részét, a Samsung pedig újabb szórakoztató funkciókat mutat be okostévéin. A 2018-as és annál későbbi modelleken elérhető Apple Musicon az előfizetők több mint 60 millió dalt streamelhetnek reklámok nélkül, megnézhetik a legújabb videóklipeket, valamint világhírű zenei szakértők és véleményvezér művészek egyedi lejátszási listái közül válogathatnak.
Az alkalmazás előfizetői személyre szabott napi zenei ajánlatokat kaphatnak és belehallgathatnak az innovatív Beats 1 rádió adásába, amelyben olyan művészek jelentkeznek exkluzív műsorokkal, mint például Frank Ocean, Nicki Minaj, The Weeknd, DJ Khaled vagy Elton John. Az előfizetők számára elérhető az új “At Home With Apple Music” című csomag is, amelyben megtalálhatók szerkesztői lejátszási listák, csoportos FaceTime beszélgetések előadókkal, egyedi interjúk, előadói listák és további érdekességek, amelyekkel a felhasználók kapcsolatban maradhatnak a külvilággal és egy közösség részének érezhetik magukat a távolságtartás alatt is.
„Célunk, hogy felhasználóinknak a lehető legmagasabb szintű szórakozásban legyen része, különösen most, amikor sokan kénytelenek otthonukban tölteni napjaikat – mondta el Salek Brodsky, a Samsung Stratégiai együttműködésekért és üzletfejlesztésért felelős alelnöke. – Az előző évben a Samsung az első tévégyártók között tette elérhetővé készülékein az Apple TV applikációt, a mai naptól pedig a televízióink az elsők között támogatják az Apple Music alkalmazást is. A Samsung és az Apple közötti együttműködés hozzájárul ahhoz, hogy felhasználóink számára széles körű szórakozási lehetőséget és páratlanul gazdag tartalomkínálatot biztosítsunk Smart TV eszközeinken.”
A Samsung Smart TV felhasználók az Apple Music alkalmazást a készülékük App Store-jából tölthetik le, majd bejelentkezhetnek már meglévő Apple ID segítségével, vagy új előfizetést indíthatnak az alkalmazáson keresztül. A Samsung Smart TV felhasználók 3 hónapos ingyenes próbaidőszak során ismerhetik meg az Apple Music alkalmazást egyéni, családi, vagy diák előfizetéssel.
Az Apple Music széles választéka mellett az előfizetők saját gyártású műsorokat, népszerű koncerteket, és más egyedülálló tartalmakat is nézhetnek a Samsung Smart tévék segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung 2019-es TV portfólióján mutatkozik be az Apple TV app és az Air Play 2 szolgáltatás
- iTunes filmeket is nézhetünk majd a Samsung 2019-es Smart TV-in
- A Samsung Remote Access segítségével vezeték nélkül irányíthatók a csatlakoztatott eszközök
- Kikapcsolódás a hűtőnek? - 3 dolog, amit mindenképpen tegyél meg a nyaralás előtt
- Biztonságosak a Samsung Smart TV-k
- Így mentsük át adatainkat a karácsonyra kapott okostelefonra
- A Samsung SeeColors app már QLED-en is elérhető
- A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
- Magyar módszer segítségével változtatja meg milliók életét a Samsung
- Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.