A SES bemutatta első sporteseményekre szabott műholdas platformját
A SES új műholdas platformjának köszönhetően a vállalat gyorsan növekvő sport és sporteseményhez köthető ügyfelei mostantól a lehető legjobb minőségben tudják eljuttatni a legfontosabb és legizgalmasabb sporteseményeket az európai és a MENA-régió béli képernyőkre.
Az új, sporteseményekre szabott platform egész Európában, a Közel-Keleten, valamint Észak-Afrikában is nagy teljesítményű, széles sávú lefedettséget biztosít. A SES dedikált platformja a legújabb DVBS2x műholdvevőt alkalmazza, ezzel lehetővé téve a médiajogtulajdonosok és az engedélyezett közvetítők számára a megnövekedett átviteli sebességet, a hálózati hatékonyságot, a rugalmasságot és a fokozott biztonságot is. A platform az ügyfelek széles körét, többek között a műsorszolgáltatókat, a sportligákat, valamint a nemzeti és nemzetközi sportszövetségeket is támogatja a világszerte zajló jelentős sportesemények, köztük még az idei év téli sportjainak és motorsportjainak közvetítésében is.
A WRC Promoter az egyik első az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban, aki használatba vette az újonnan bevezetett platformot. "Mivel rendezvényeink száma folyamatosan növekszik, örömmel bővítjük partnerségünket a SES-el és használjuk ezt az új platformot az európai és MENA (Közel Kelet és Észak Afrika) régióbeli terjesztéshez. Az elmúlt öt év során a SES megbízható és magas szintű SLA-t szolgáltatott, ezzel is biztosítva, hogy tartalmaink eljussanak a motorsport-rajongókhoz az egész régióban" – mondta Florian Ruth, a WRC Promoter tartalom- és kommunikációs vezető igazgatója.
"A sport és az élő események újraéledésével egyre nagyobb szükség van arra, hogy partnereink a legfontosabb sporttartalmaikat a lehető legjobb képminőségben tudják eljuttatni a szurkolókhoz. Ez az első alkalom, hogy a SES-nél elindítottunk egy sportra és sporteseményekre fókuszáló platformot az európai és a MENA (Közel Kelet és Észak Afrika) régióban. A geostacionárius pálya, valamint az üvegszálas és IP-infrastruktúránk lehetővé teszi számunkra, hogy továbbra is a lehető legszélesebb közönséghez jussunk el, ezzel is bizonyítva elkötelezettségünket partnereink iránt” – mondta Michele Gosetti, a SES sport és rendezvényekért felelős értékesítési vezetője.
A sport és a rendezvények terén vezető szerepet betöltő SES naponta több mint 700 órányi prémium sportműsort közvetít, és több mint 500 sport- és rendezvényügyféllel dolgozik együtt. A SES a sportágak széles skáláját közvetíti, a férfi és női profi futballtól, az amerikai futballon, teniszen, golfon és kriketten át egészen a kerékpározásig. Ezek közé tartoznak a folyamatos mérkőzések és az olyan kiemelt bajnokságok mérkőzései, mint az NFL, Premier League és a női Serie A, valamint a speciális érdeklődésre számot tartó sportágak, például a motorsportok.
Kapcsolódó cikkek
- Az űrbe készül a Széchenyi-egyetem
- A SES és a CANAL+ új földi szolgáltatási megállapodással bővíti kapcsolatát
- Sikeres évet zárt 2021-ben a SES
- Két új csúcstechnológiás műholdat rendelt a SES
- A HIGH VIEW megújította szerződését a SES vállalattal
- A SES globális vezető pozíciót tölt be a műholdas tartalomközvetítés terén
- Megerősödni látszik a SES vezető tartalomközvetítői pozíciója
- Űrtávközlési vállalatot alapított a 4iG
- Az Orange és a SES új korszakot nyit a műholdas kapcsolatok innovációjában
- Folytatódik a tudományos munka az Antarktiszon lévő Palmer kutatóállomáson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.