A SES és a CANAL+ új földi szolgáltatási megállapodással bővíti kapcsolatát
A SES és a CANAL+ hosszútávú megállapodással bővítette kapcsolatát, melynek keretében a CANAL+ keleti 19,2 fokon lévő francia előfizetéses televízióscsatorna-csomagjához uplink szolgáltatásokat rendeltek. Az új megállapodásba számos szolgáltatás tartozik, amelyeket két teleportról szolgáltatnak Betzdorfból (Luxemburg), és 2023-tól Münchenből (Németország) is, amely kihangsúlyozza a kifogástalan és zavartalan nézői élmény pótolhatatlanságát és egyetemes értékét a CANAL+ előfizetők számára.
A SES és a CANAL+ között jelenleg fennálló műhold kapacitási megállapodás az évtized végéig prémium tartalmat biztosít több mint 10 millió előfizető számára Európa-és Afrika-szerte. A SES és a CANAL+ 1995 óta ápol partnerségi viszonyt. A CANAL+ három keringési pozícióban használ transzpondereket: keleti 19,2 fokon, keleti 23,5 fokon és nyugati 22 fokon.
„A CANAL+ csatornánál büszkék vagyunk arra, hogy előfizetőink számára világszerte elsőosztályú tartalmat és a legjobb minőségű videóélményt nyújtjuk. Azáltal, hogy partnerségünket a SES-sel földi szolgáltatásokra is kiterjesztjük, biztosítjuk, hogy a lehető legszélesebb közönséget érjük el a legbiztosabb módon” – nyilatkozta Philippe Rivas, a CANAL+ csoport forgalmazási technológiai vezetője.
„A SES földi és műholdas hálózati szolgáltatásai együttesen a legerősebb, legellenállóbb és leginkább messzire menő tartalomforgalmazási hálózatot biztosítják a világon. Hatalmas örömünkre szolgál, hogy az egyik legrégebben fennálló partnerünk, a CANAL+, továbbra is megbízik páratlan képességünkben, amelynek keretében SD, HD és UHD tartalmat biztosítunk előfizetőik számára” – mondta Deepak Mathur, a SES globális videóértékesítési alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres évet zárt 2021-ben a SES
- Két új csúcstechnológiás műholdat rendelt a SES
- A HIGH VIEW megújította szerződését a SES vállalattal
- A SES globális vezető pozíciót tölt be a műholdas tartalomközvetítés terén
- Megerősödni látszik a SES vezető tartalomközvetítői pozíciója
- Űrtávközlési vállalatot alapított a 4iG
- Az Orange és a SES új korszakot nyit a műholdas kapcsolatok innovációjában
- Folytatódik a tudományos munka az Antarktiszon lévő Palmer kutatóállomáson
- Működnek az új magyar zsebműholdak
- Többéves szerződéshosszabbítást írt alá a SES és a Towercom Slovakia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.