A viszonteladók életét segíti a Circle platform

forrás: Prím Online, 2021. május 5. 19:58

A biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú otthoni és üzleti megoldások szállítója, a Zyxel Networks bemutatta a Circle-t, a partnerek számára fejlesztett új licenc és előfizetés-kezelő platformját, amely egy helyen vonja össze az eszközök kezelését, a számlavezetést és az e-kereskedelmet, zökkenőmentes felhasználói élményt nyújtva.

 

Végre minden egy helyen

Mivel az MSP vállalkozásoknak és viszonteladóknak folyamatosan észben kell tartaniuk a különféle helyszínekre telepített különféle megoldásokat, az új, központosított platform jelentős könnyítést hoz az előfizetések és a megújítások menedzselésére. A Circle egy központosított platform, amelynek kézenfekvő jelentési irányítópultja kiváló szolgálatot tesz a partnerek számára. „Egy pillanat alatt” megtekinthetjük az eszköz-, licenc- és számlázási információkat, valamint egyéb kulcsfontosságú információkat, ami rendkívül értékessé teszi a fiókok hatékony kezelésében. A felhasználók importálhatják, regisztrálhatják vagy szinkronizálhatják készülékeiket a meglévő MyZyxel-fiókokból, csoportosíthatják az ügyfelek eszközeit, és világos áttekintést kaphatnak a különböző helyszíneken lévő előfizetésekről és megújításokról, mindezt egyetlen helyen, a jobb láthatóság és a gyors döntéshozatal érdekében.

 

 

Egy megoldás, ami időt és pénzt spórol

A Circle új irányítópultot is kínál a felhasználóknak a licenc kezelési folyamat egyszerűsítése érdekében. Így a partnerek mindent egy helyen kezelhetnek, ezáltal időt takarítanak meg, a platformnak köszönhetően pedig a kapcsolatok építésére összpontosíthatnak, és jobb szolgáltatásokat kínálhatnak ügyfeleiknek, kevesebb erőfeszítéssel.

 

Problémamentes megújítás és rugalmas fizetési lehetőségek

A partnerek mostantól tömegesen is képesek „automatikusan aktiválni” a szolgáltatásokat, ahelyett, hogy egyesével kézzel kellene az eszközöket aktiválni. Egyszerre több eszközt is kiválaszthatnak az online megújításhoz és aktiváláshoz, összehangolhatják a csoportos fordulónapokat, valamint gyorsan azonosíthatják a megújításra szoruló szolgáltatásokat és az egyes modellek elérhető licenc konstrukcióit. A fizetési lehetőségek is rugalmasabbá váltak, mivel a felhasználók most már közvetlenül a Circle-en keresztül fizethetnek online a meglévő partnerszintű árazásuknak megfelelően. Alternatív megoldásként természetesen a jelenlegi megállapodásuk szerint, offline is fizethetnek.

 

"Tagadhatatlan, hogy a pandémia felgyorsította a digitalizációt és az innovációba való befektetést, a Gartner felmérése szerint az igazgatóságok csaknem 70% -a növelte digitális üzleti kezdeményezéseit a járvány következtében" – mondta Treso Tamás, a Zyxel magyarországi vezetője. Hozzátette: „A Circle-t azért hoztuk létre, hogy támogassuk partnereinket a technológiai beruházásaik növekedésének kezelésében, és az előnyök kiaknázásában. Teljesen digitalizált megközelítésünk lehetővé teszi a partnerek számára, hogy hatékonyabban és kevesebb idő alatt kezeljék a licenceket és az előfizetéseket. Ez egyszerűsíti a felhasználói utakat, jobb élményt nyújt és összehozza a partnereket, ezért lett a neve Circle. "

 

A Circle jelenleg elérhető a Zyxel biztonsági eszközeinél és szolgáltatásainál, és további szolgáltatásokkal egészül ki a jövőben.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36