Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat
Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat keretében 2018-ban az EcoSim, a JátékosLét, az InterSim és az Abagil Kft. közösen 13 szakmai munkát értékelt. Az év legjobb gamification szakdolgozata címet pedig Hittig Zsófia nyerte el, a szabaduló szobák hatását vizsgáló pályázatával, díja 50.000 Ft volt.
A második helyezett Tóth Kinga (Gamification a merketingben – A nagy dobas! az Octalysis szemüvegén keresztül), a harmadik helyezett pedig Kovács Edit (A játék szerepe a középfokú oktatásban) lett. Az Abagil Kft. különdíját pedig, azaz 15 órányi intenzív mentoringot, Radics Zsuzsanna (Játékosítás bevezetésének és hatásainak vizsgálata egy telekommunikációs vállalat munkatársainál) nyerte el.
A pályázat keretében játékosítás, játékos oktatás, szimuláció, valamint szakmai versenyek témában íródott innovatív pályamunkákkal lehetett pályázni, és a felhozatal valóban elég vegyes volt.
Az év gamification szakdolgozata kezdeményezésének célja, hogy bátorítsa és elismerje azon diplomamunkák szerzőit, akik a gamification témával foglalkoznak. A pályázat másik célja, hogy egy helyen összegyűjtse, a manapság igen népszerű, de itthon még gyerekcipőben járó, gamification témában készült szakmai munkákat és elérhetővé tegye a téma iránt érdeklődőknek (ecosim.hu). Emellett egy jó lehetőség a játékosítás iránt érdeklődő friss diplomásoknak a szakmabeliek egy részével megismerkedni, kapcsolatot építeni és bemutatni munkájukat.
Az InterSim és az EcoSim online szimulációs játékokkal, interaktív diákversenyekkel, a JátékosLét a gamifikáció motivációs eszköztárával foglalkozik, míg az Abagil kft. játékosított tréningeket fejleszt.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a „Digitális Esély 2018” pályázat nyerteseit
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
- Ismét lehet pályázni az ABB női műszaki egyetemi hallgatók részére kiírt mentorprogramjára
- Pályázat videós tehetségeknek
- Robotokat lehet nyerni
- 3D téradatbázis készül Pécsen, Székesfehérváron, Veszprémben és Szegeden
- Pályázat, hogy ne kallódjanak el a tehetséges gyerekek
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Az idő a legnagyobb versenytárs
- Még egy hónapig lehet jelentkezni a Siemens regionális újságírói pályázatára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a tökéletes randipartnerek
Akár a hideg hónapokra keresünk társat, akár készülünk a tavaszi randilendületre, a HONOR Magic V3 és a most akciós HONOR Magic V2 egyaránt hű társak lesznek akár a románc előre lendítésében is. Egy jól összerakott Tinder vagy egyéb profil kulcsfontosságú, és ebben remek partner a két készülék.
Országos CNC-programozói versenyen lett bronzérmes a Széchenyi-egyetem csapata
Először indult az országos Bánki-HAAS CNC-programozói versenyen a győri Széchenyi István Egyetem csapata, amelynek tagjai végül nagy versenyben bronzérmet szereztek. A gépészmérnök-hallgatókból álló SZECAM elnevezésű gárda a jövőben akár nemzetközi megmérettetéseken is képviselné az intézményt.
A kecskeméti Mercedes-Benz Gyár a legvonzóbb munkahely 2024-ben
Mind az autóipari gyártó, mind az összesített kategóriában a kecskeméti Mercedes-Benz Gyár nyerte el a PwC 2024 Legvonzóbb Munkahelye Díjat.
Két új ZTE mobil érkezett a magyar piacra
A ZTE két, 2024-ben debütáló modellje, a nubia Flip 5G és a nubia Music nemrég megérkezett a magyar piacra is. A ZTE első összehajtható okostelefonja, a nubia Flip 5G, és a zenére hangsúlyt fektető nubia Music már elérhető a magyar vásárlók számára.
A TikTok és a YouTube a tinédzserek első számú mobilos platformja
Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.