Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
Az LG Electronics (LG) a 2020-as IFA-n egy, a korábbi kiállításokon soha nem látott felhasználói élménnyel jelentkezett. Az LG technológiai vezetője, Dr. I.P. Park hologram formában lépett a színpadra, hogy az LG “Otthon lenni jó” (Life’s Good from Home) névre keresztelt jövőképéről beszéljen. Az LG víziója a legtöbbet hozza ki az otthonléthez kapcsolódó három alapértékből, a törődésből, a kényelemből és a szórakozásból.
„A jelenlegi rendkívüli idők bizonytalanabbá tettek minket a jövővel kapcsolatban” — jegyezte meg Dr. Park. „Az LG-nél azonban úgy gondoljuk, ez egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy valódi változásokat idézzünk elő azzal, hogy új értelmet adunk az otthon töltött időnek. A világ egyik vezető gyártójaként most még elkötelezettebbek vagyunk az olyan új termékek és szolgáltatások kifejlesztése, valamint a korábbi megoldásaink továbbfejlesztése mellett, amelyek valóban javítják a vásárlók életminőségét.”
Az LG mesterséges intelligencia-platformja, az LG ThinQ folyamatosan fejlődik és megújul, hogy új szolgáltatásokkal, megoldásokkal és üzleti modellekkel élen járjon ebben a változásban. „Az LG ThinQ a motorja a mindennapi életet gazdagító megoldásainknak” — mondta Dr. Park, miközben bemutatta, hogyan kínál a megújult LG ThinQ alkalmazás egy, a terméktámogatásról egészen a napi bevásárlásig terjedő, felhasználóközpontú élményt. Az alkalmazás használatával az AI-alapú Proactive Customer Care (PCC) ügyfélszolgálati megoldás folyamatosan figyeli a készülékek üzemállapotát, és szükség esetén karbantartási tippeket vagy javítási tanácsokat ad a felhasználónak.
Az LG élen jár az otthon falain túlmutató innovációk terén, és számos olyan technológiába invesztál, amelynek célja a mindennapi életminőség javítása. Az LG CLOi robotkínálata a távolságtartást segítve biztonságos lehetőséget kínál a szolgáltatásnyújtásra az éttermekben és kórházakban — 2020. júliusa óta az LG CLOi kiszolgálóróbotjai (ServeBots) Dél-Korea néhány közösségi helyszínén már munkába is álltak. A robotika terén úttörő vállalatként az LG a CLOi platformra építve, az automatizált vezetésre, a helyzetanalízisre és a mozgásszabályozásra fókuszálva kívánja bővíteni robot-ökoszisztémáját, és célként fogalmazta meg, hogy a piac növekedését szolgáló élvonalbeli termékek kifejlesztéséhez szükséges időt is lecsökkenti. Dr. Park beszédében azt is kifejtette, hogy a nyílt forráskódú Robot Operációs Rendszer (Robot Operating System, ROS) 2-vel kompatibilis CLOi 2.0 az emberi interakció hatékony helyettesítője lehet.
Az LG digitális transzformációs erőfeszítéseinek részeként egy távoli hozzáférésű egészségügyi menedzsmentmegoldást is fejleszt. „A mesterséges intelligencián keresztül könnyen és sokkal precízebben, napi 24 órában felügyelhetjük a páciensek egészségi állapotát.” — mondta Dr. Park. „Nemrégiben Koreában sikeresen lebonyolítottunk egy kísérleti projektet a Szöuli Nemzeti Egyetemmel, amely során mesterséges intelligencia alkalmazásával javítottuk a krónikus betegségben szenvedő betegek monitorozását és ellátását.”
Dr. Parkot Dr. Kim Kyung-ho, az LG üzleti megoldások divíziójának európai ügyvezető alelnöke követte a színpadon, aki az LG ThinQ Home nevű projektet mutatta be. A koreai Szilícium-völgyként ismert dél-koreai Pangyo városában a ThinQ Home egy tényleges élettérben kialakított teljeskörű otthoni megoldás, amely jól demonstrálja az LG „Otthon lenni jó” (Life’s Good from Home) nevű vízióját a jövő ideális lakásáról, amely biztonságosabb és kényelmesebb életmódot kínál a vállalat legújabb készülékeinek és informatikai technológiáinak segítségével.
Koreában Dr. Park személyesen vezette végig az IFA közönségét az LG ThinQ Home installáción, és bemutatta a Home Concierge nevű elektronikus lakájt: egy olyan okostükröt, amelyen keresztül kényelmesen és teljeskörűen vezérelhetők és felügyelhetők az otthoni eszközök, valamint a háztartás energiafelhasználása egy korszerű energia panel segítségével. A lakás elektromos autó töltőállomásához csatlakoztatva a csúcstechnológiás panel segítségével a tulajdonosok távolról tölthetik és felügyelhetik elektromos autójukat.
A holografikus médiaesemény mellett az LG videói is jól illusztrálják a gyártó otthoni innovációkra vonatkozó elképzeléseit. Az egyik videón különleges vendégszereplőként a K-pop sztár Henry Lau vezeti körbe az érdeklődőket az LG ThinQ Home installáción. A videók az LG Global YouTube-csatornán (www.youtube.com/GlobalLG) tekinthetők meg, melyek mellett az LG virtuális kiállítása (http://Exhibition.LG.com) kínál valósághű betekintést az LG 2020-as IFA-n bemutatott innovatív termékeinek és szolgáltatásainak világába.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
- Az LG “Come Home Challenge” kihívása a család és az otthon értékét helyezi a középpontba
- Viselhető, akkumulátoros légtisztító eszközt fejlesztett ki az LG
- Új mércét állít a teljesítmény és a kényelem terén az LG
- Online jövőbemutatót tart az LG a 2020-as IFA-n
- Az LG tévéi és audiotermékei az idei EISA-díjkiosztón is taroltak
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Baktériumölő hatású töltőtokkal érkezik az LG legújabb vezeték nélküli fülhallgatója
- Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.