Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
Az LG Electronics (LG) két új InstaView okoshűtőt mutat be a 2020-as CES-en: egy különleges Craft Ice jégkészítő technológiával rendelkező készüléket, valamint a második generációs InstaView ThinQ modellt, mely akár a vacsora megtervezését és a bevásárlólista összeállítását is elvégzi helyettünk.
A már jól ismert InstaView technológia lényege, hogy a készülék használója az átlátszó ajtó kinyitása nélkül nézheti meg, mi van a hűtőjében, ám ez az üvegajtó immár egyben kijelző is, amelyen receptek, főzős videók jeleníthetők meg.
A világ első jéggömbkészítő hűtője
Az egyik új LG InstaView hűtő a speciális, beépített jégkészítő technológiájának (Craft Ice) köszönhetően érdemelte ki a 2020-as CES legjobb innovációinak járó díjat. Ez ugyanis a világ első olyan háztartási hűtőgépe, amely gömb formájú jeget képes előállítani. A nagy méret (mintegy 5 cm-es átmérő) és a gömb forma azért lényeges, mert így a jég — a kisebb felületnek köszönhetően — sokkal lassabban olvad el. A készüléket az LG elsőként az Egyesült Államokban kezdi forgalmazni, más piacokra pedig később vezeti be.
Az okoshűtő az élelmiszerkészletet is figyeli
A 2020-as évben az LG csúcskategóriás InstaView hűtőjét is megújítja, mégpedig a ThinQ technológia második generációjának alkalmazásával. A készülékben — beleértve a Door-in-Door ajtót és a frissen tartó fiókokat is — elhelyezett, illetve onnan kivett élelmiszereket továbbfejlesztett vizuális technológiával és mesterséges intelligencia alkalmazásával tartja számon, így valós időben követi nyomon, hogy épp mi áll a felhasználó rendelkezésére. Ezen készletinformációk birtokában az új LG InstaView ThinQ hasznos tippeket tud adni arról, hogy a hűtőben található alapanyagokból milyen ételek készíthetőek. Az okos technológia képes arra is, hogy figyelmeztesse a készülék használóját, ha éppen valamelyik élelmiszer már fogyóban van és egyben fel is ajánlja, hogy időben megrendeli az utánpótlást.
Az új LG InstaView átlátszó üvegajtaja nem csak arra jó, hogy az ajtó kinyitása, így a hideg levegő kiengedése nélkül nézhetik meg a felhasználók, hogy mi van a hűtőben. A panel ugyanis egy 22 colos kijelzőként is funkcionál, így a beépített wifi-kapcsolat révén az interneten könnyen, külön okostelefon vagy tablet használata nélkül lehet rákeresni receptekre, főzős videókra.
Terméktámogatás LG módra
A CES-en debütáló mindkét modell a Proactive Customer Care szolgáltatással érkezik. Az LG mesterséges intelligencia alapú megoldásának lényege, hogy a készülékek használói egyrészt személyre szabott támogatást, hasznos tippeket kapnak azért, hogy a lehető leginkább kihasználhassák készülékük tudását, másrészt a rendszer az esetlegesen felmerülő, a készülék optimális működését érintő problémákról is időben értesítést küld. Utóbbira példa, hogy ha a saját működését valós időben monitorozó készülék szokatlan hőmérsékletemelkedést érzékel, akkor erről a ThinQ alkalmazáson keresztül értesítést küld a felhasználónak, ahogyan arról is, ha szükségessé vált a vízszűrő cseréje.
„A 2020-as CES-en azt szeretnénk megmutatni, hogy az LG InstaView hűtőivel és a mesterséges intelligenciával mire lehet képes a jövő konyhája” — mondta Dan Song, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Korszerű technológiánk az unalmas fehér dobozokat olyan izgalmas gépekké teszi, amelyek egyedi jeget készítenek, megtervezik a vacsorát és még a bevásárlólistát is összeállítják. Az LG legfejlettebb, ThinQ okosplatformot használó hűtőit azok számára fejlesztettük ki, akik értékelik, ha segítséget kapnak a konyhai munkákban.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
- Az LG elsőként tudta felülmúlni a 8K Ultra HD tévészabvány hivatalos definíciójában foglaltakat
- Okos funkciókkal ellátott sütők az LG-től
- Új vezetőkkel indul az újév az LG-nél
- Már hazánkban is kapható a G8X ThinQ okostelefon
- A legfrissebb ThinQ alkalmazáson keresztül a készülékek azelőtt jeleznek, hogy meghibásodnának
- Az LG legújabb OLED tévéjét is díjazták a CES bírái
- Az LG és a Qualcomm közösen fejlesztik az autós felhasználói élményt
- Rekordbevétel az LG-nél
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mini projektor, óriási élmény – Fedezd fel a ViewSonic M1 Maxot
A vizuális megoldások terén vezető ViewSonic Corporation új taggal bővítette díjnyertes M1 sorozatát: megérkezett az M1 Max intelligens LED-projektor. A modell a 360 fokban elfordítható, 3 az 1-ben állványának köszönhetően nyerte el az iF Design díjat, és kifejezetten azoknak készült, akik gyakran úton vannak, de nem szeretnének lemondani a kiváló szórakozás élményéről.
Nyári újdonságok a G-Shocktól: Stílusos karórák aktív életmódhoz
Magyarországon a strandszezon többnyire az időjárás alakulásától függ, de a legtöbbször május első hétvégéjén indul – ekkor már kellemes hőmérséklet és bőséges napsütés teremt ideális körülményeket a strandoláshoz. A G-Shock idén is friss modellekkel köszönti a nyári hangulatot, hogy a stílus és funkcionalitás tökéletesen találkozzon a fürdőruha-szezonban.
Utazásra szabva: A Sandberg repülőgépen is használható akkumulátorai
A mobilos és számítástechnikai kiegészítőiről ismert dán márka, a Sandberg, két új, repülőgépen is szállítható powerbankkel bővítette kínálatát. Az egyik egy nagy kapacitású modell, kifejezetten laptopok töltésére, míg a másik egy kompakt, zsebben is elférő megoldás a telefonokhoz.
360°-os élmény: A Sony újgenerációs bulihangszórói
A Sony újabb tagokkal bővítette ULT POWER SOUND termékcsaládját, melyeket úgy terveztek, hogy a zenehallgatás élménye olyan legyen, mintha az ember a koncert első sorában állna.
A világ leggyorsabban növekvő soundbar márkája a Hisense
A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.