Az LG támogató partnerként csatlakozott a League of Legends Európa-bajnoksághoz

forrás: Prím Online, 2022. január 15. 16:38

Az LG Electronics (LG) a 2022-es és 2023-as League of Legends Európa-bajnokság (League of Legends European Championship, LEC) hivatalos monitor-partnere lett. A megállapodásnak köszönhetően a vállalat kategória-első, folyamatos játékmenetet, kifinomult irányítást biztosító UltraGear gaming monitorai központi szerepet kapnak a világszerte közvetített e-sport-versenyen.

Amellett, hogy magas teljesítményű, ultragyors gaming monitorokat biztosít a rendezvény számára, az LG támogatja az LEC videós tartalmait is, így például a visszajátszásokat, a legjobb jelenetek összefoglalóit és a hét meccséről készülő felvételt. A következő két szezonban a cég az LEC-vel együttműködésben exkluzív tartalmakat fejleszt és izgalmas aktivitásokat is szervez, ezzel kapcsolódva a nagyszabású esemény meglévő és újdonsült rajongóihoz. 

 

Az LG célja, hogy a partnerség révén tovább erősítse a jelenlétét globális e-sport-színtéren. A vállalat régóta elkötelezett a profi játékosok és csapatok aktív támogatásában, ezzel az elkötelezettségével és a videojátékosok igényeit kielégítő termékek kifejlesztésével pedig erős bizalmat épített ki a gaming közösségekkel. Az LG UltraGear monitorai — a vállalat fejlett kijelzőtechnológiájának köszönhető villámgyors válaszidőnek, a lenyűgöző és pontos színmegjelenítésnek, valamint a kiemelkedő kontrasztarányuknak köszönhetően — mindenhol a profi játékosok kedvenceivé váltak. A kijelzők optimális feltételeket kínálnak a videojátékosok számára, így a versenyzőknek minden lehetőség biztosított, hogy elérjék céljukat a játék során. Az LG piacvezető UltraGear monitorai 4K felbontással, Nano IPS kijelzőtechnológiával, 1 milliszekundumos válaszidővel* és Gray-to-Gray (GTG) technológiával biztosítanak olyan kiváló képminőséget, gyorsaságot és funkciókat, amelyek révén a legújabb PC-s és konzolos játékok a lehető legjobb élményt nyújthatják.

 

 

A Riot Games játékfejlesztő cég által szervezett LEC olyan, Európában megrendezett professzionális League of Legends e-sport-bajnokság, amelyben tíz, egyenként öt játékosból álló profi csapat vesz részt. A játékosok által világszerte egyszerűen csak "League"-nek nevezett multiplayer battle-arena a több mint egy évtizeddel ezelőtti indulása óta hihetetlenül népszerűnek számít.

 

„Nagyon örülünk az LEC-vel kötött partnerségnek és büszkék vagyunk, hogy az LG UltraGear szériája kulcsfontosságú szerepet kap a világ egyik legnépszerűbb e-sport-versenyén” — mondta Seo Young-jae, az LG Electronics Business Solutions Company IT üzletágának alelnöke és vezetője. „Várjuk, hogy a liga legjobb játékosai próbára tegyék monitorainkat, és hogy csatlakozhassunk az LEC egyre növekvő rajongótáborához. Az LG továbbra is támogatni fogja az e-sport-kultúrát, és a jövőben is olyan termékeket fejleszt majd, amelyek a legprofibb játékosok igényeinek is megfelelnek."

 

A 2022-es LEC tavaszi szezonja január 14-én veszi kezdetét. Az online bekapcsolódó rajongók világszerte a lolesports.com oldalon követhetik az eseményeket, beleértve a meccsek közvetítését és a menetrenddel kapcsolatos információkat is. A partnerség ünnepi, közösségi média eseménye az UltraGear hivatalos Twitter oldalán (@UltraGearGaming) követhető.  

 

_______________

* 27GN950 modell

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Vicces vagy hasznos? Így görgeti a Z generáció a közösségimédia-tartalmakat

Bennetek van, ami kell a holnaphoz: így szól a Z generációnak* kibontakozási lehetőséget biztosító platform, a Jövőálló Akadémia szlogenje. Sokat kritizálják a fiatalok online életét, digitalizált mindennapjaikat, akár közösségimédia-függőnek titulálják őket, azonban a kezdeményezés életre hívója, a Samsung átfogó kutatásából** is kiderült, hogy az általánosságban online függőkként aposztrofált fiatalok jelentős részének fontos, hogy edukatív közösségimédia-tartalmat fogyasszon. A tudásszerzés, a hasznos ismeretek elsajátítása iránti igény sok esetben a humorfogyasztást is képes beelőzni.

2024. szeptember 15. 15:17

82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele

82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.

2024. szeptember 15. 13:33

Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját

Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.

2024. szeptember 15. 11:50

Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?

Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.

2024. szeptember 15. 10:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27