Az LG támogató partnerként csatlakozott a League of Legends Európa-bajnoksághoz
Az LG Electronics (LG) a 2022-es és 2023-as League of Legends Európa-bajnokság (League of Legends European Championship, LEC) hivatalos monitor-partnere lett. A megállapodásnak köszönhetően a vállalat kategória-első, folyamatos játékmenetet, kifinomult irányítást biztosító UltraGear gaming monitorai központi szerepet kapnak a világszerte közvetített e-sport-versenyen.
Amellett, hogy magas teljesítményű, ultragyors gaming monitorokat biztosít a rendezvény számára, az LG támogatja az LEC videós tartalmait is, így például a visszajátszásokat, a legjobb jelenetek összefoglalóit és a hét meccséről készülő felvételt. A következő két szezonban a cég az LEC-vel együttműködésben exkluzív tartalmakat fejleszt és izgalmas aktivitásokat is szervez, ezzel kapcsolódva a nagyszabású esemény meglévő és újdonsült rajongóihoz.
Az LG célja, hogy a partnerség révén tovább erősítse a jelenlétét globális e-sport-színtéren. A vállalat régóta elkötelezett a profi játékosok és csapatok aktív támogatásában, ezzel az elkötelezettségével és a videojátékosok igényeit kielégítő termékek kifejlesztésével pedig erős bizalmat épített ki a gaming közösségekkel. Az LG UltraGear monitorai — a vállalat fejlett kijelzőtechnológiájának köszönhető villámgyors válaszidőnek, a lenyűgöző és pontos színmegjelenítésnek, valamint a kiemelkedő kontrasztarányuknak köszönhetően — mindenhol a profi játékosok kedvenceivé váltak. A kijelzők optimális feltételeket kínálnak a videojátékosok számára, így a versenyzőknek minden lehetőség biztosított, hogy elérjék céljukat a játék során. Az LG piacvezető UltraGear monitorai 4K felbontással, Nano IPS kijelzőtechnológiával, 1 milliszekundumos válaszidővel* és Gray-to-Gray (GTG) technológiával biztosítanak olyan kiváló képminőséget, gyorsaságot és funkciókat, amelyek révén a legújabb PC-s és konzolos játékok a lehető legjobb élményt nyújthatják.
A Riot Games játékfejlesztő cég által szervezett LEC olyan, Európában megrendezett professzionális League of Legends e-sport-bajnokság, amelyben tíz, egyenként öt játékosból álló profi csapat vesz részt. A játékosok által világszerte egyszerűen csak "League"-nek nevezett multiplayer battle-arena a több mint egy évtizeddel ezelőtti indulása óta hihetetlenül népszerűnek számít.
„Nagyon örülünk az LEC-vel kötött partnerségnek és büszkék vagyunk, hogy az LG UltraGear szériája kulcsfontosságú szerepet kap a világ egyik legnépszerűbb e-sport-versenyén” — mondta Seo Young-jae, az LG Electronics Business Solutions Company IT üzletágának alelnöke és vezetője. „Várjuk, hogy a liga legjobb játékosai próbára tegyék monitorainkat, és hogy csatlakozhassunk az LEC egyre növekvő rajongótáborához. Az LG továbbra is támogatni fogja az e-sport-kultúrát, és a jövőben is olyan termékeket fejleszt majd, amelyek a legprofibb játékosok igényeinek is megfelelnek."
A 2022-es LEC tavaszi szezonja január 14-én veszi kezdetét. Az online bekapcsolódó rajongók világszerte a lolesports.com oldalon követhetik az eseményeket, beleértve a meccsek közvetítését és a menetrenddel kapcsolatos információkat is. A partnerség ünnepi, közösségi média eseménye az UltraGear hivatalos Twitter oldalán (@UltraGearGaming) követhető.
_______________
* 27GN950 modell
Kapcsolódó cikkek
- Páratlan funkciókkal és technológiai megoldásokkal érkeznek az új LG TV-k
- Az LG új megoldásai a fenntarthatóbb, befogadóbb, összekapcsolhatóbb jövőt szolgálják
- Az LG 2022-es konyhai megoldásai azonnali hozzáférést kínálnak az okosreceptekhez
- Az LG bemutatja első UltraGear gamer laptopját
- Az LG prémium kategóriás monitor-újdonságai elnyerték a CES innovációs díját
- Az LG csökkenti a környezetre gyakorolt hatást a termékek teljes életciklusa alatt
- Pontos színmegjelenítéssel és kiemelkedő HDR-teljesítménnyel érkeznek az új LG monitorok
- Az LG beltéri növénytermesztő készüléket mutat be a CES-en
- Ilyen a jobb élet az LG szerint
- A CES-en mutatkoznak be az LG otthonközpontú életstílushoz illeszkedő televíziói
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.