Az LG termékdizájnjait 24 díjjal honorálták
Az LG Electronics (LG) az idén a Red Dot Awardon összesen 24 elismerést szerzett, ezen belül pedig a gamereknek szánt innovatív, hajlítható LG OLED Flex televízió a Best of the Best díjat érdemelte ki.
Az LG OLED tévék 2013-as első megjelenésük óta kivétel nélkül minden évben díjazottak voltak a Red Dot Design Awardon. A világ első hajlítható 42 hüvelykes OLED tévéjét, az LG OLED Flexet a fogyasztók körében végzett széleskörű felmérés eredményeinek figyelembevételével tervezték, így a készülék minden eddiginél nagyobb mértékű testreszabhatóságot biztosít, hiszen a felhasználók húszféle görbületi szint közül választhatnak. A televízió emellett számos, kifejezetten játékhoz tervezett funkcióval is rendelkezik: ilyen többek között az állítható hátsó megvilágítás, valamint az intuitív felhasználói felület, amelynek segítségével kényelmesen kezelhető a készülék.
A most díjazott számos termék közé tartozik az LG upgrade-elhető, fejleszthető háztartási gépeinek kategóriáját képviselő MoodUP hűtőszekrény is. A készülék színváltó LED ajtópanelekkel és beépített hangszórókkal rendelkezik, ezzel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy változatos színekkel és hangokkal, zenékkel dobják fel a konyhájuk hangulatát.
A Red Dot innovativitást elismerő díjának nyertesei közé tartoznak a legújabb LG Styler ShoeCase és ShoeCare cipőápolási megoldások, valamint az LG PuriCare Aero Furniture, vagyis a vállalat asztalba épített légtisztítója.
A Red Dot a világ legrangosabb formatervezési versenyeinek egyike, ahol termék- és kommunikációs dizájnokat, illetve dizájnkoncepciókat értékelnek. Az idén 51 országból mintegy 20 000 terméket neveztek a résztvevők.
"Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy innovációinkat a világ egyik legjobb formatervezési díjprogramja, a Red Dot is elismerte" – mondta Hwang Sung-gul, az LG Electronics vállalati formatervezési központjának vezetője. "Ezek a díjak különösen sokat jelentenek számunkra, mert igazolják azt a meggyőződésünket, hogy a vásárlói érték, valamint az újdonság és az egyediség olyan termékeken és szolgáltatásokon keresztül jön létre, amelyek tükrözik vevőink elvárásait."
Kapcsolódó cikkek
- Az LG okostévéi új szintre emelik a tanulás élményét a Masterclass alkalmazással
- Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz
- Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
- Kutatás-fejlesztési leányvállalatot alapított az LG Vietnámban
- Fontos globális elismerést kaptak az LG HVAC-megoldásai
- Így szabadulhatunk ki a multitasking csapdájából
- Így spórolhatunk az energiával
- Az LG megoldásai teljesítik a legújabb gépjármű-kiberbiztonsági szabványok követelményeit
- Szorongáshoz és depresszióhoz is vezethet az ülőmunka
- Mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.