December 5-én idul a Razer európai versenysorozata
A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája a Razer Invitational - Europe (RI-Europe) nevű, a maga nemében legnagyobb EU-beli nyílt bajnoksággal bejelentette globális esport sorozatának következő állomását.
Az év elején megtartott, első Razer Invitational - SEA hatalmas sikere, valamint az épp zajló Razer Invitational - LATAM-ot kísérő izgalom és szenvedély által hajtott Razer Invitational sorozat világ körüli turnéja a legújabb, Európában most induló rendezvénnyel folytatódik. A nyílt és befogadó Fortnite versenyek sorozatában az eltérő képességű játékosok - függetlenül attól, hogy először versenyző amatőrök, tapasztalt játékosok vagy sokat látott profik - a régió leghíresebb sztár-streamereivel összefogva szállhatnak harcba a pénz- és hardverdíjakért.
"A délkelet-ázsiai és latin-amerikai Razer Invitational rendezvények során 16 ország több ezer játékosát hoztuk össze, hogy olyan nyílt bajnokságokon versenyezzenek, amelyek rendkívül pozitív visszajelzéseket kaptak a közösség részéről." - nyilatkozta Zuber Mohammed, a Razer marketing igazgatója. „Adta magát a következő lépés, hogy a kezdeményezést a világ más régióiban is elterjesszük, és már alig várjuk, hogy az európai játékosok is feliratkozhassanak a saját, személyes Razer Invitational versenyükre. Tudjuk, hogy imádni fogják a versengést, és annak lehetőségét, hogy egy nagyszabású esemény keretein belül fejlesszék képességeiket. Ki tudja, talán felfedezzük a következő Bughát vagy Zay-t is! ”
Egy nagy európai esport bajnokság minden játékos és rajongó számára
Az elmúlt évek során Európában ugrásszerűen megnőtt az esportok népszerűsége, így mostanra a világ legjobb esportolói közül többnek is ez a régió ad otthont. Mivel a jól bejáratott, nagynevű globális csapatok helyi játékosokat szerződtetnek, az új csapatok pedig figyelemreméltó sikereket érnek el a globális színtéren is, az esportok szurkolói emlékezetes és ádáz versengéseknek lehettek tanúi. Most a Razer a következő szintre emeli az esportokat az RI-Europe rendezvénnyel, amely egy új, a szokásos esport bajnokságokkal szemben támasztott elvárásokat messze felülmúló versenyt kínál a játékosok és a közösség számára. A játékosok Európa minden tájáról jelentkezhetnek és versenybe indulhatnak, hogy büszkén képviseljék osztagukat, csapatukat és nemzetüket egy teljesen online, virtuális eseményen.
A lehető legnyíltabb részvétel mellett megtartott RI-Europe versenyek minden idők egyik legnépszerűbb battle royale játékában, a Fortnite-ban dőlnek el. A Razer úgy döntött, hogy az egyre népesebb európai Fortnite közösséget egy 6 hétig tartó, intenzív versennyel támogatja, amelynek hetente megrendezésre kerülő bajnokságain akár 5000 versenyző küzdhet meg a pénznyereményekért, valamint a Razer és társszponzorai - az IntelTM, a SeagateTM és a PringlesTM - által felajánlott tárgyi nyereményekért.
Az RI-Europe december 5-én indul egy kíméletlenül szórakoztatónak ígérkező barátságos mérkőzéssel, amelyben olyan európai streaming-sztárok csapnak össze, mint Krench Royale, Rogalik, Rafa és még sokan mások. Az RI-Europe „mindenki számára nyitott” jellegének kihangsúlyozása érdekében az egyes streamerek csapatait közösségük tagjai alkotják, így adva lehetőséget a rajongóknak, hogy hőseik oldalán vívják ki a dicsőséget.
Kövesd és nyerj
A Razer Invitational - Europe lehetőséget kínál minden játékosnak, hogy - tapasztalatuktól függetlenül - egy nagy esemény résztvevője lehessen, és versenybe szálljon a győzelemért. De az RI-Europe nem csak a játékosoknak szól, hiszen a rajongókra és nézőkre is számtalan dolog vár.
A mérkőzések élő közvetítéseibe a Razer YouTube, Facebook és Twitch csatornáin bekapcsolódó nézők nyereményekhez juthatnak azáltal, hogy az MVP-re (a meccs legértékesebb játékosára) szavaznak, valamint részt vehetnek véletlenszerű sorsolásokon, és még arra is lehetőségük nyílik, hogy egy egyedi térképen teljesített speedrunjaikat beküldve versenyezzenek más nézőkkel és játékosokkal. Az élő közvetítések angol, német, francia, spanyol, orosz és lengyel nyelven lesznek elérhetőek.
A bajnokságot a Razer közösségi média csatornáin követőknek is számtalan esélyük van a nyerésre, mivel a bajnokság időtartama alatt rengeteg Razer, Intel, Seagate és Pringles ajándék és nyeremény talál gazdára.
A Twitter és az Instagram felhasználók a #ThisIsEsports hashtaget követve értesülhetnek a legfrissebb újdonságokról.
Iratkozz fel most
Az RI-Europe eseményre a regisztráció november 26-én nyílik meg. 2020. december 10. és 2021. január 30. között hat - egyenként akár 5 000 játékos részvételével zajló - bajnokság kerül megrendezésre. A bajnokságokra minden héten 3 napon kerül sor - az első két napon a kvalifikációs és rájátszásos szakaszok zajlanak, amelyekre minden szombaton a döntők teszik fel a koronát.
Amennyiben további információt szeretnél kapni a Razer Invitational - Europe-ról, a regisztrációról, a selejtezők menetrendjéről, a követendő csatornákról és arról, hogy hol kísérheted figyelemmel a versenyeket, kérjük, látogass el a hivatalos RI-Europe weboldalra vagy a Team Razer Facebook-oldalára.
Kapcsolódó cikkek
- Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019
- Járasd csúcsra magad a Viper Ultimate új egerével!
- A Razer meghirdeti az első RazerCon digitális rendezvényt
- A Razer szabadjára engedi vezeték nélküli zászlóshajó-termékflottáját
- Mit kell tudni az onlinejáték-függőségről, és mit tehetünk ellene?
- Konzol-minőségű irányítás IOS rendszerre
- Alkalmazkodj bármely játékhoz az új Razer Naga Pro-val
- Razer Acari - villámgyors és kétszer simább
- Lezárult az e-sport versenyszezon
- Már elérhető a Razer Kishi univerzális mobil játékvezérlő Android (Xbox) változata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.