Designereknek indít tervezői versenyt a Huawei
Fiatal művészek és designerek kreativitását célozza meg a Huawei Technologies saját szervezésű, nemzetközi tervezői versenye, a Huawei Next Design Awards 2021.
A pályázók hét kategóriában nyújthatják be műveiket, többek között okosórákra, telefonokra, tabletekre és összehajtható kijelzőkre is tervezhetnek háttérképeket, ikonokat, vagy akár teljes témát. A 200.000 dollár* összdíjazású vetélkedőn díjnyertes designerek és formatervezők zsűriznek. A győztes pályaműveket pénznyereménnyel és Huawei termékekkel díjazzák, emellett a Huawei saját alkalmazás áruházába, az AppGallerybe és a Huawei Themes felületére is feltöltik, hogy világszerte 600 millió Huawei felhasználóhoz juthasson el.
Indulása óta a Huawei Next Design Awards vonzza a fiatal tervezőket és designereket. A tavalyi évben több mint 41 000 pályamű érkezett mintegy 90 országból és régióból, és több mint 100 díjnyertes tervező munkáját ismerte el az idei verseny házigazdája, a Huawei Themes. 2021. március 31-ig a Huawei témák több mint 170 országban és régióban voltak elérhetőek, és globálisan mintegy 600 millió felhasználóhoz jutottak el.
Minden kijelző egy vászon
Fiatal művészek és designerek kreativitását célozza meg a Huawei Technologies saját szervezésű tervezői versenye, a Huawei Next Design Awards 2021. Az idei verseny házigazdája a Huawei Themes, témája pedig a „Let your inspiration flow". Az eseményen a tehetséges tervezőknek lehetősége nyílik, hogy egyedi alkotásaikat megoszthassák a Huawei felhasználókkal. Hét különböző kategóriában nyújthatják be műveiket: okostelefon témák, okosóra hátlapok, „Cities in Bloom” (virágba borult városok), összehajtható képernyős témák, „Enjoy the Moment”, „Original IP” és a háttérképek.
Az okostelefon témák kategória a mobiltelefon kijelzőjének minden elemére, köztük a lezárt képernyőre, a kezdőképernyőre és az ikonok tervezésére is kiterjed. A Watch Faces témakörben a kreativitás és a személyre szabhatóság érdekében az óraszámlapok mellett a szíjak is áttervezhetők. Erre a viselhető okoseszközök terjedése miatt hatalmas igény mutatkozik. Az okosóra tulajdonosok már most is számtalan egyedi megjelenésű háttérkép közül választhatnak a Huawei Themes alkalmazásban, hogy készülékeiket még egyedibbé tehessék.
Az „Enjoy the Moment” egy tágabb értelmezésű versenykategória, amelyet a Huawei és a Pizza Hut közösen indított el. Ebben a kategóriában ötletes ételcsomagolások terveit várják a művészektől.
Vezető designerek a zsűriben
A 10 tagból álló nemzetközi zsűriben olyan szakmai kiválóságok foglalnak helyet, mint Song Xiewei, a Kínai Központi Képzőművészeti Akadémia Tervezőiskolájának dékánja, az AGI nemzetközi tagja és a China Artists tagja. Thomas Paulen, a VanBerlo nevű holland székhelyű tervezőiroda vezérigazgatója, Ren Renwick, az illusztrátorok szövetségének vezérigazgatója, valamint Takashi Akiyama illusztrátor.
A zsűri munkáját idén külföldi designerek és művészek is segítik: köztük az orosz Andrey Kasay, rajzfilm illusztrátor, Minji Moon dél-koreai illusztrátor és művész, valamint Tango, egy híres kínai karikaturista és illusztrátor.
200.000 dollár* összdíjzazás
A Huawei Next Design Awards összdíjazása 200.000 dollár*. Az abszolút győztes és a kategóriák legjobbjai egyenként 20.000 dollár* jutalmat kapnak készpénzben és egyéb támogatás formájában, valamint egy Huawei Mate 40 okostelefont és egy Huawei Watch 3 Pro okosórát is. A fődíj mellett a különböző kategóriák győzteseit szintén ugyanígy jutalmazzák. A nyertesek ezen kívül megkapják a Huawei Themes tervező tanúsítványt, mellyel bármikor és bármennyi alkotást készíthetnek a Huawei Themes áruházba és az AppGallerybe.
A felhasználók számára ma már kulcsfontosságú okoseszközeik személyre szabhatósága. Ezzel kihangsúlyozhatják egyediségüket és megmutathatják stílusérzéküket a világnak. Az okostelefonok és okosórák változtatható, egyedi háttérképeivel és szabadon letölthető témáival a tervezők áthidalják a művészet és a technológia közti űrt. A Huawei Next Design Awards 2021 lehetőséget nyújt arra, hogy a jövő tervezői felhasználók százmillióit érjék el, és hogy a képzelet határát már nem a toll, a festék vagy a papír jelentse.
____________
* Az összeg USA dollárban értendő és Euróban kerül kifizetésre
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásfejlesztőknek indít nemzetközi versenyt a Huawei
- Globálisan rekordszámú magyar diák vett részt a Huawei technológiai tehetségprogramján
- Új okosórákat mutatott be Magyarországon a Huawei
- A SofaScore-ral indít közös EB-játékot a Huawei
- Új kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei Technologies
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- A magyarok közel kétharmada már a felhőben tárolja az adatait
- A fiatal felhasználókat célozza meg a Huawei új notebookja
- Magyar fejlesztésű appok, melyek meghódították a világot
- A Huawei új technológiájával sokkal gyorsabban juthat el a szélessávú internet minden otthonba
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.