Egymillió dolláros díjazással indul el az LG innovációs versenye
Az LG Electronics (LG) meghirdette a vállalat első LIFE’S GOOD AWARD versenyét – a nevezési időszak szeptember 6-tól október 10-ig tart. Az idei CES-en bejelentett megmérettetés küldetése, hogy megtalálja azokat az innovatív megoldásokat, amelyek összhangban vannak az LG céljával, vagyis azzal, hogy mindenki számára jobb életet teremtsenek. A nyertes pályaművek fejlesztésének felgyorsítására összesen 1 millió dollár díjazás áll rendelkezésre.
Az LG egy olyan fenntartható világot képzel el, ahol – a márka Life’s Good szlogenjével összhangban – a bolygó és annak minden lakója jó életet élhet, ezért a vállalat a zöldebb környezet érdekében továbbra is elkötelezett a környezetbarát megoldások és ötletek, valamint olyan felhasználóközpontú termékek és szolgáltatások fejlesztése mellett, amelyek mindenki számára kényelmes, értékes és újszerű élményekhez adnak hozzáférést.
A verseny mindemellett jelentős lépést jelent az LG fenntarthatósági útján, és hozzájárul a vállalat Life's Good üzenetének globális terjesztéséhez. A vállalat saját fenntarthatósági gyakorlatainak megvalósításán túl most arra kéri a hasonlóan gondolkodó embereket és csoportokat, hogy álljanak elő egyedi ötleteikkel és segítsenek egy jobb életet megvalósítani mindenki számára, vagyis élettel megtölteni a Better Life for All szlogent.
A megmérettetésre olyan eredeti és piacképes megoldásokat várnak a pályázóktól, amelyek vagy az Innováció a bolygóért témakörbe tartozva a környezet egészségét szolgáló megoldásokat vonultatnak fel, vagy pedig az Innováció az emberekért témakört megcélozva a biztonság, a használhatóság és a hozzáférhetőség előtérbe helyezésével a mindennapi életet gazdagító ötletekre fókuszálnak. Az LG a nyílt együttműködés filozófiájához hűen nagy várakozásokkal tekint a kezdő innovátorokkal történő szoros együttműködés elé. A pályázatokat az LIFE'S GOOD AWARD weboldalán lehet benyújtani, ahol az aspiránsok a verseny részleteit és a nevezési feltételeket is megtalálják.
„A LIFE’S GOOD AWARD az innovációról szóló filozófiánkat és azt a meggyőződésünket testesíti meg, hogy a jobb jövő felé vezető út csak akkor alkotható meg, ha mindannyian összefogunk" – mondta William Cho, az LG Electronics vezérigazgatója. „Várjuk a jobb társadalom és az egészségesebb környezet megteremtését szolgáló innovatív ötleteket, amelyek megvalósításához a támogatásunkat és bátorításunkat nyújthatjuk.”
A díj bírálóbizottságában (Life’s Good Committee) a környezetvédelem és a szociális szféra széles skálájáról érkező, elismert szakértők segítik majd az LG vezetőit. A zsűri tagjai között van például Alex Edmans, a London Business School professzora, aki 2020-ban elnyerte a Financial Times által a legjobb üzleti könyvnek odaítélt elismerést és az üzleti lap fenntartható pénzügyi oktatást elismerő kiválósági díját, Christopher Marquis, a Cambridge Judge Business School professzora és a 2021-es Axiom Business Book Awards aranyérmese az üzleti etika kategóriában, valamint Hyun S. Shin, a Hanyang Business School professzora és a Hanyang University Collective Impact Center igazgatója.
„Minden tudós arra törekszik, hogy a való világ problémáinak enyhítésére használja a tudást, az LG pedig erőteljes platformot biztosított számunkra ehhez" – mondta Marquis. „A verseny az LG erőforrásait kihasználva gyűjti össze a kezdő innovátorokat, vállalkozókat, tudósokat és üzleti szakembereket, és meggyőző példája annak, hogy egy vállalat hogyan tud valódi hatást gyakorolni az életek jobbá tételére."
Az LG összefogott a vállalkozások társadalmi hatásának mérésében és tanúsításában jártas B Lab Korea non-profit szervezettel azért, hogy a versenyre benyújtott összes pályázat értékelése a megfelelő hatásmérések alapján történjen.
A pályaműveket az első szűrés során alaposan értékelik, a legmagasabb pontszámot elért pályázatok pedig egy második szűrésen is átesnek, amelyet egy, az LG kiválasztott vezetőiből és vezető tudományos intézmények elismert tudósaiból álló bírálóbizottság végez majd. A döntőbe jutott három pályázót a 2023-as CES-en jelentik be, majd januárban egy utolsó prezentáción mutatkoznak be zsűri előtt. A nagydíjat érdemlő első helyezett 700 000 dollár pénzjutalomban részesül, a második (ezüst) 200 000, a harmadik helyezett pedig 100 000 dollárt kap.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb mérföldkőhöz ért az LG a 6G fejlesztése terén
- Különleges Playmobil-figurákkal és miniatűr háztartási gépekkel jelentkezik az LG
- A MoodUP hűtőszekrény színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt
- Az LG bemutatja a világ első állítható íveltségű OLED tévéjét
- Az LG cipőtárolási és cipőápolási megoldásokat mutat be az IFA kiállításon
- Az LG termékei új lehetőségekkel és élményekkel formálják át a mindennapokat
- 30 éve költöztek be az első LG termékek a magyar otthonokba
- Az LG megszilárdítja vezető pozícióját a prémium televíziók piacán
- Az LG egy 240 Hz-es ívelt OLED gaming monitort mutat be a 2022-es IFA kiállításon
- Az LG csatlakozik a Home Connectivity Alliance-hez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.