K&H: újabb, menő fizetési megoldás a mindennapokra
Szeptember végétől a Garmin Pay okosórás fizetési megoldást is elérhetővé teszi a K&H első hazai pénzintézetként ügyfelei számára. A Garmin okosórákba a legismertebb – Mastercard, Maestro – kártyákat lehet digitalizálni, ezt követően a telefonra telepített Garmin Connecttel használhatóak NFC-s fizetésre, azonban fizetéshez elegendő az óra, a telefonnak nem kell a felhasználónál lennie.
Tovább szélesíti a korszerű, érintésmentes fizetési megoldások palettáját a K&H. 2021. szeptember 28-tól elérhető lesz a Garmin Pay is, amelyet kizárólag a Garmin okosóráival lehet majd használni.
„A Garmin órákat sokan a sport kapcsán ismerik, azonban már egyre kevesebben veszik le edzés után. Részévé vált a mindennapoknak, éppen ezért alkalmasnak kell lennie a fizetésre is, hogy valóban könnyebbé tegye a használója életét. A K&H ügyfelei is élhetnek ezzel szeptember 28-ától.” – mondta a Garmin Pay debütálása apropóján Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Népszerű okosóra, népszerű kártyákkal
A Garmin Pay-ben a legnépszerűbb bankkártyák – a Mastercard, Maestro - digitalizálhatóak. A fizetéshez szükség lesz a Garmin Pay Connect alkalmazásra, amely iOS és Android rendszerű telefonokon egyaránt működik. Ezt követően az arra képes okosórával érintésmentes, kártyás tranzakciót lehet végrehajtani, de ATM-eknél is használható lesz. „Az elmúlt időszak trendjei azt mutatják, hogy a digitalizáció gyökeresen átformálta fizetési szokásainkat és ez éppen az olyan megoldásoknak köszönhető, ami most elérhetővé vált a K&H ügyfelei számára. Ma már nem az a vásárlói dilemma, hogy készpénzzel vagy kártyával fizessen-e, hanem hogy minden fizetési helyzetben a számára legkényelmesebb megoldást választhassa. Ha a mindig kezünk ügyében lévő okoseszközök egyszerű, gyors és biztonságos fizetést tesznek lehetővé, miért keresgélnénk a táskánkban a pénztárcánkat? A Garmin Pay bevezetése egy újabb lökést adhat az innovatív fizetéseknek, ehhez a mérföldkőhöz pedig szeretnénk elsők között gratulálni a K&H-nak” – mondta a bejelentés kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Hogy állnak a többiek?
A K&H-nál már régebb óta elérhetőek a világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő fizetési megoldások. A banknál a Google Pay-tranzakciók összege az idén áprilisi indulás óta havi átlagban 6200 forintot tett ki, a K&H-nál 2019 vége óta elérhető Apple Pay-tranzakciók összege havonta átlagosan pedig 6500 forint.
Kapcsolódó cikkek
- A HUAWEI Watch 3 Pro lett az év legjobb okosórája
- Magyarországra is megérkeztek a Samsung összehajtható újdonságai
- A Galaxy Watch4 sorozat egészségügyi funkcióit új operációs rendszer támogatja
- 21 nap, 8 ország, 2 utazó, mindezt egyetlen feltöltéssel
- Már játszani is lehet a Huawei legújabb okosóráján
- A Samsung bemutatja a One UI Watch platformot
- Új okosórákat mutatott be Magyarországon a Huawei
- A realme bemutatta új csúcsmodelljét, a realme GT-t!
- A SofaScore-ral indít közös EB-játékot a Huawei
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.