Megérkezett az első Apple Premium Partner üzlet Magyarországra
Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új szintjét képviseli. Az új koncepció alapján megújult üzlet a korábbinál nagyobb területen és számos újdonsággal várja az Apple rajongókat.
A budapesti Árkád bevásárlóközpont földszintjén található iSTYLE üzlet az első hazai bolt, amely bekerült az Apple új kiskereskedelmi programjába. A bemutatótér alapterülete 125 m2-re növekedett, ahol az Apple-től megszokott letisztult, barátságos környezetben még több munkatárs, szakszerviz és emelt szintű terméktámogatási szolgáltatás várja az érdeklődőket.
„Az új Apple Premium Partner üzletünk megnyitása egy új korszak kezdetét jelenti számunkra: a megújult üzletben az Apple Retail Store-okhoz hasonló design, tágas jól kivilágított ületbelső várja a márka ügyfeleit, a magasan képzett és emelt számú értékesítőszemélyzetünk pedig gondoskodik a kiemelt ügyféléményről és elégedettségről.” – emelte ki Gyarmati Csaba, az iSTYLE regionális igazgatója.
Az Apple Premium Partner program
Az új üzletkoncepció eltér a korábban megszokott Apple Premium Reseller megközelítéstől, melynek feladata, hogy egységes designt és működési keretrendszert biztosítson az Apple partnereinek. Az Apple Premium Partner üzletekkel ugyanakkor az Apple célja, hogy az ügyfelek még közelebb kerüljenek a márka ikonikus világához, és magasabb minőségű kiszolgálásban részesüljenek.
Milyen újdonságokat hoz az Árkádban lévő iSTYLE üzlet?
• Apple stílusnak megfelelő, megújult design
Az üzlet designját az Apple cupertinoi központjában erre szakosodott designer csapat készítette. Minden berendezés az Apple közvetlen beszállítóitól származik, a kőpadló Olaszországból, a dizájnos lekerekített asztalok az USA-ból és a bútorok pedig Németországból érkeznek. További különlegesség, hogy az üzlet a közeljövőben fizikai pénztárgép nélkül is működőképes lesz.
• Azonnal kézbevehető termékek
Az Apple Premium Partner üzletekben az eddiginél még nagyobb hangsúlyt kap az Apple termékek és az Apple gyári kiegészítőinek megjelenítése. A zárt vitrinek száma minimálisra csökken, így a vásárlók a személyzet segítsége nélkül is könnyen ki tudják próbálni a nyitott felületekre kihelyezett termékeket.
• Szervizszolgáltatások – akár egy napon belül
A kiemelt üzletben folyamatos szervizszolgáltatásokkal várják az ügyfeleket, így akár egy iPhone képernyőcserét vagy akkumulátorcserét aznapra is tudnak vállalni a munkatársak.
A fizetési megoldások tárháza is bővül: az Easy Upgrade fizetési szolgáltatások és az iSTYLE Comfort szolgáltatási csomagok mellett áruhitel konstrukciót és használteszközbeszámítási szolgáltatást is biztosítanak a vásárlók számára.
• Szakértő személyzet és workshopok
Az üzletben a megszokott öt fő helyett nyolc exkluzív, Apple Premium Partner képzésben részesült munkatárs segíti az ügyfelek zökkenőmentes kiszolgálását.
Az Apple Premium Partner üzlet koncepciója rendszeres ingyenes oktatásokat és nyílt workshopokat is biztosít a nagyközönség számára. A tavasszal induló tanfolyamok olyan témákkal várják az érdeklődőket, mint pl:. MacOS munka kezdőknek, tippek és trükkök haladó Mac-felhasználóknak, illetve videóvágás.
• Legmagasabb szintű ügyfélszolgálat, folyamatos vállalati tanácsadás
A kimagasló szolgáltatásokkal párhuzamosan az iSTYLE még nagyobb hangsúlyt fektet a vállalkozók, valamint a kis- és középvállalatok kiszolgálására, ezért egy vállalati felhasználókra specializálódott és vállalati hardverek finanszírozásában jártas munkatárs is erősíti a csapatot.
9 üzlet, 32,7 milliárd forintos árbevétel és további Apple Premium Partner üzletek nyitása várható
2022-ben az iSTYLE Hungary Kft. 32,7 mrd forintos árbevételt generált, ami 33%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A tavalyi növekedés oroszlánrésze a fogyasztói értékesítés emelkedésének volt köszönhető. Folytatódott a bolthálózat megújítása és bővítése is, melynek eredményként ma már országszerte négy városban – Budapesten, Győrben, Debrecenben és Szegeden – 9 üzlettel van jelen az iSTYLE hazánkban. A jövőben a további üzletek nyitása mellett a tervek között szerepel több iSTYLE márkabolt Apple Premium Partner történő üzletté átalakítása.
„A legfontosabb kihívást a csökkenő kereslet jelenti. Sok ügyfelünk halasztja a vásárlást és kivár a készülékcserével, ami érthető is, hiszen a gazdasági bizonytalanság óvatosságra inti mind a fogyasztókat, mind a gazdasági szereplőket. A megfontoltság nálunk is előtérbe került, de hosszú távú céljainkat ez nem befolyásolja, és továbbra is folytatjuk a beruházásainkat azokon a területeken, ahol értéket tudunk biztosítani ügyfeleink számára” – hangsúlyozta a regionális igazgató.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az iPhone 11 és 11 Pro
- Ma mutatta be az Apple az új iPhone-okat, op.-rendszereket és az Apple Warch 4-et
- Az Apple új termékei mostantól megvásárolhatók az iSTYLE üzletekben
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- Valóban többet árt a Big Tech, mint használ?
- „Rákattant” az Apple a magyar startupra
- Négy új készüléket mutatott be az Apple
- A MediaMarktSaturn bővíti szolgáltatás-portfólióját
- A Telekomnál szeptember 23-tól elérhetők az Apple új termékei!
- Viszonteladói Apple-partner programot indít az Apcom
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.