MI-alapú, 2024-es LG innovációk a CES-en

forrás: Prím Online, 2024. január 9. 17:50

Az LG Electronics (LG) Világpremier címmel tartott sajtótájékoztatót a Las Vegas-i Mandalay Bay Kongresszusi Központban, amelynek keretében bemutatta a vállalat új, Az új jövőd elnevezésű jövőképét és kiállítási témáját a 2024-es CES-en.

Az LG Electronics (LG) Világpremier címmel tartott sajtótájékoztatót a Las Vegas-i Mandalay Bay Kongresszusi Központban, amelynek keretében bemutatta a vállalat új, Az új jövőd elnevezésű jövőképét és kiállítási témáját a 2024-es CES-en.

 

William Cho vezérigazgató azzal nyitotta meg az eseményt, hogy újra felelevenítette az LG tavaly bejelentett ambiciózus célját, hogy intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá alakuljon át. Miután a vállalat közel hét évtized alatt gazdag ismereteket szerzett a világ minden táján élő vásárlókról és az emberek élettereiről, az LG célja most az, hogy a technológia túlmutasson az otthonokon. Ennek érdekében tevékenységét olyan területekre is kiterjeszti, mint a mobilitás, a kereskedelem vagy a virtuális világ. A vállalat célja, hogy a korábbi és az új területeken is javítsa a vásárlói élményt öt kulcsfontosságú fogalomra összpontosítva: ezek a gondoskodás, az összekapcsolhatóság, a testreszabhatóság, a szervizelés és a fenntarthatóság.

 

Mesterséges intelligencia újradefiniálva

 

Az LG, miközben innovatív megoldásain és a vásárlói élmény növelésén dolgozott, a mesterséges intelligenciát a siker egyik legfontosabb tényezőjeként azonosította. Ahelyett, hogy magának a technológiának az evolúciójára koncentrálna, az LG inkább annak bemutatására törekszik, hogy a mesterséges intelligencia hogyan biztosíthat kézzelfogható előnyöket a hétköznapi világban.

 

A vállalat a mesterséges intelligenciát "szeretetteljes intelligenciaként" hívja, ami azt a meggyőződést takarja, hogy a technológia elősegítheti a gondoskodóbb, befogadóbb és érzékenyebb felhasználói élmény megteremtését.

 

 

Valós idejű intelligencia

 

A sajtótájékoztatón Cho vezérigazgató az LG mesterségesintelligencia-megoldásainak egyedi jellemzőiről is beszélt, kezdve azzal, hogy mind mennyiség, mind pedig minőség tekintetében gazdag adatokkal képesek dolgozni. A világszerte jelenleg használatban lévő 500-700 millió LG termék között már most számos olyan intelligens eszköz van, amely mesterséges intelligenciával támogatott érzékelőkkel van felszerelve, így képesek a felhasználók szokásmintái alapján tanulni és azokhoz igazodva működni.

 

Míg sok vállalat internetalapú adatokra támaszkodik a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez, az LG előnye, hogy képes a valós életből származó, több milliárd csatlakoztatott eszközből gyűjtött adatra támaszkodni, beleértve az LG intelligens termékeit és az IoT-eszközök széles skáláját. Ez az adathalmaz alapos betekintést nyújthat a felhasználók és az eszközök közötti interakciókba, valamint az ügyfelek életvitelébe, viselkedési mintáiba és érzelmi állapotaiba. Ezek a sokrétű adatok a vállalatnak teljesebb képet adhatnak a felhasználók otthoni szokásairól is, így az őket szolgáló technológiai megoldások is jobban kiszolgálhatják egyéni igényeiket.

 

Vezérelt intelligencia az LG AI Brainnel

 

Cho vezérigazgató ezek után kifejtette az LG AI Brain, az LG nagy nyelvi modellje (LLM) által vezérelt nagyteljesítményű feldolgozómotor fontos szerepét. A vállalat hatalmas felhasználói adattárát felhasználva az AI Brain a felhasználók és a termékek közötti interakciók és a kontextuális tanulás alapján előre jelzi az ügyfelek igényeit, fejlett következtetéseket von le, és a fizikai eszközök műveleteinek összehangolásával optimális megoldásokat kínál. Mindez lehetővé teszi a vállalat számára, hogy intelligens szolgáltatásokat és élményeket kínáljon a felhasználók életének különféle területein.

 

 

Felelős intelligencia

 

Az LG tudja, hogy a vállalat felelőssége a mesterséges intelligenciát etikus módon alkalmazni, és teljes mértékben felelősséget vállal döntései és tettei hatásaiért és következményeiért. A vállalat célja, hogy olyan mesterséges intelligencia alapú rendszereket fejlesszen ki, amelyek minden felhasználó számára előnyösek, elősegítik a biztonságos életvitelt és garantálják az összes begyűjtött személyes adat védelmét.

 

Ezt az elkötelezettséget hangsúlyozza a vállalat robusztus adatbiztonsági rendszere, az LG Shield, amelyet úgy terveztek, hogy a személyes adatokat és információkat a folyamat minden szakaszában, a gyűjtéstől a tároláson át a felhasználásig védje. Az LG célja, hogy a mesterséges intelligenciához kapcsolódó iparági követelményeket ne csak teljesítse, de meg is haladja.

 

Az eseményen Cho vezérigazgató mellett Jung Ki-hyun, az LG platformokért felelős üzletágának alelnöke és vezetője, valamint Eun Seok-hyun, a vállalat járműalkatrészek üzletágának elnöke mutatta be a mesterséges intelligencia alapú új technológiákat és stratégiákat.

 

Jung alelnök az LG elképzeléseit vázolta fel egy mesterséges intelligencia alapú okosotthonról. A vezető többek közt olyan új szolgáltatásokat mutatott be, mint a "ChatThinQ" nevű generatív mesterségesintelligencia-chatbot, amely természetes beszélgetéseket tesz lehetővé a felhasználókkal, vagy a "3D Home View" nevű megoldás, amely az otthonokat 3D-ben vizualizálja, és amelyben a felhasználók integráltan, intuitív módon vezérelhetik eszközeiket. Ezeken túl egy új okosotthon-központ bevezetésének terveit is felfedte.

 

Eun Seok-hyun, az LG járműalkatrészek üzletágának elnöke ezek után a jövő személygépjárműveire vonatkozó vállalati elképzeléseket is megosztotta. Az LG víziója szerint az autók kerekeken guruló életterekké válnak, amelyeket szoftveresen definiált járműrendszerek (SDV) hajtanak. Mindezt az LG új AlphaWare nevű, SDV szoftvermegoldásokból álló csomagja támogatja. Az LG AlphaWare sokoldalú szoftvermodulokat tartalmaz a meglévő járműüzemeltetési rendszerek továbbfejlesztésére és az új platformok kialakításának segítésére.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59