Nehezen állnak át a magyar kkv-k a felhőalapú hálózatra
A tajvani Zyxel bemutatta továbbfejlesztett hálózati menedzsment platformját. Az új biztonsági csomaggal a kkv-k a Nebula felhőalapú hálózatán is biztonságosan és kényelmesen szervezhetik üzletmenetüket, védve a lehetséges kibertámadásoktól és a zsarolóvírusoktól.
A Nebula 100% felhő alapú hálózati és menedzsment megoldás segítségével a rendszergazdák központilag, egy felületről menedzselhetik a vezetékes, vezeték nélküli és biztonsági eszközöket. A rendszerhez csatlakoztatható eszközök köre folyamatosan bővül, ma már 16 terméket (nyolc hozzáférési pontot, öt switchet és három biztonsági átjárót) tartalmaz. Az új biztonsági csomag háromszintű védelmet nyújt a hálózatoknak. Minden Nebula Biztonsági Átjáró felhasználó egy egyéves, ingyenes előfizetésben részesül, az átjáró IDP szolgáltatását felhasználóknak pedig ingyen upgrade jár.
A biztonsági csomag frissítésébe tartozik az Alkalmazás Őrszem (alkalmazás intelligencia), és az IDP (Behatolás Észlelés és Megelőzés), ami proaktívan beazonosítja és elhárítja a behatolókat, valamint priorizálja és blokkolja az alkalmazásokat a termelékenység növelésének és a sávszélesség optimális kihasználásának érdekében. Szintén idetartozik még a tartalomszűrés (URL és HTTPS domain szűrés) a rosszindulatú és nem megfelelő weboldalak hozzáférésének megakadályozására. Végül pedig az antivírus bástyaként szolgál a rosszindulatú szoftverek ellen.
“Ez a lépés egy újabb mérföldkövet jelent a rendkívül gyorsan növekvő menedzsment platformunk, a Nebula számára. Hiszünk abban, hogy az ügyfélkörünket meg kell jutalmaznunk a hűségükért, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy a jelenlegi IDP licensszel rendelkező összes felhasználó ingyen megkapja az új biztonsági frissítés csomagot. Így minden további költség nélkül élvezhetik az antivírus és a tartalomszűrés előnyeit.” – mondta Kevin Drinkall, a Zyxel EMEA Vezeték nélküli & Felhő Piacfejlesztési Menedzsere.
Ingyenes, mégis prémium
A Nebula ingyenes funkciói közel sem alapszintűek: menedzsment és elemzési eszközök széles tárházát kínálja, a böngésző alapú Nebula Irányítóközponton (NCC) keresztül, ideértve a részletes forgalmi és felhasználói riportokat, valamint a telephelyekre vonatkozó menedzsment beállításokat.
“A Nebula elindulása óta azt tapasztaljuk, hogy a kisvállalatok tulajdonosai nehezen állnak át a felhő-alapú infrastruktúrára” – mondta Treso Tamás, Zyxel Magyarország vezetője. „Azon aggódnak, hogy nem csak új hardverbe kell beruházniuk, hanem utána folyamatosan emelkedő licenszdíjakat kell majd fizetniük, valamint hogy rajtuk maradnak olyan hardverek, amelyek idővel elavulnak. A licenszmentes megközelítésünknek és a megfizethető kompatibilis hardver portfoliónknak köszönhetően ezek az ügyfelek is leküzdhetik a korlátokat, így a megoldásunkkal egyszerűen vehetik át az irányítást a hálózatuk felett” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Mindentudó AP a ZyXEL-től
- A Nebulával a kisvállalkozások licencdíj fizetése nélkül állhatnak át a felhőalapú menedzsmentre
- Kis- és otthoni irodáknak szánt switch eszközök a Zyxel-től
- A Zyxel bevezette a NebulaFlex funkciót
- Teljeskörű felhő-menedzsment és vakfoltmentes otthoni hálózat a tajvani Zyxeltől
- A Zyxel Multy X háromsávos újítása zökkenőmentes Wi-Fi lefedettséget biztosít
- Több eszközben is sebezhető a WPA2 protokoll
- A Zyxel ONE Connect alkalmazása egyszerűsíti az otthoni hálózati menedzsmentet
- Mindent fel a felhőbe, már a kicsiknek is
- A Zyxel bemutatta új AC szabványú hozzáférési pontját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.