Partnerségre lép az LG és a Meridian Audio
Az LG Electronics (LG) és a Meridian Audio bejelentette, hogy partnerségre lépnek, mellyel céljuk, hogy még több vásárló számára biztosítsanak magas minőségű hangzási élményt szerte a világon.
Az LG díjnyertes, innovatív fogyasztói elektronikai termékei, valamint a Meridian páratlan hangtechnológiája és úttörő hozzáállása együtt olyan egyedi megoldásokat eredményez, melyek páratlan élményt nyújtanak majd a felhasználók számára.
Az LG története a globális fogyasztói piacra szánt audiotermékek fejlesztésében régre nyúlik vissza — a kezdetekben ez volt az első koreai márka, amely a helyi piacra gyártott rádiókat. A brit központú Meridiannal partnerségre lépve az LG által szolgáltatott hangminőség új szintre lép: a természetes és valósághű hangzást szigorú kísérletek és fejlesztések biztosítják. A két vállalat közösen dolgozik majd az LG változatos audiotermék-portfólióján, beleértve a hangprojektorokat és a vezeték nélküli hangszórókat is.
40 évvel ezelőtti alapítása óta a Meridian úttörő a kiváló teljesítmény és a magas hangzáshűség terén, folyamatosan előremozdítva az audioipart. A vállalat — a jelfeldolgozó műveletvégzés (Digital Signal Processing, DSP) és a pszichoakusztika szaktekintélyeként — az iparág minden területére hatást gyakorolt. A Meridian kulcsfontosságú szerepet játszott az olyan forradalmi audiotechnológiák fejlesztésében és elterjedésében, mint a Hi-Res Audio és az MQA (Master Quality Authenticated), de a cég gyártotta a világ első digitális, nagyteljesítményű, aktív hangszóróját is. A Meridian szakértelme 2012-ben új mércét állított az autós audiorendszerek terén a világ első járműbe szerelt 3D térhangzású rendszerével.
„Együttműködésünk a Meridiannal jól példázza az LG elkötelezettségét a prémium audiorendszerek gyártása iránt, mely termékeinkkel az iparág legjobbjaival vehetjük fel a versenyt” – mondta Seo Young-jae, az LG szórakoztatóelekrtonikai részlegének üzletágvezetője. „Az új partneri kapcsolat célja, hogy kimagasló szórakozási élményt nyújtsunk az vásárlóinknak világszerte.”
John Buchanan, a Meridian Audio vezérigazgatója hozzátette: „Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen egyedi együttműködésben dolgozhatunk együtt az LG-vel. Meggyőződésünk, hogy a két cég szakértelmére és közös értékeire alapozva számos különleges innovációt vihetünk a piacra most és a jövőben is.”
Kapcsolódó cikkek
- A ThinQ márkával nyit a mesterséges intelligencia felé az LG
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- Az ABB és a Kawasaki együttműködik a kollaboratív robotokra épülő automatizálás területén
- Az ABB és a HPE közös megoldásaival intelligens ipari üzemek jönnek létre
- Mostantól Dolby TrueHD minőséget élvezhetnek az LG OLED tévé tulajdonosok
- Az LG egyetlen rendszerbe integrálja otthoni IoT platformját és okos háztartási gépeit
- Vezetőségi és üzleti változásokkal erősíti pozícióját az LG
- Új monitorokat mutatott be az LG a Medica 2017 szakkiállításon
- Ünnepi tévéválasztó tippek a szakértőtől
- Gamerek álmait teljesíti az LG első G-sync monitorja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.