Siemens infrastruktúrán tölti kibocsátásmentes elektromos buszait Ausztrália
A Custom Denning, Ausztrália egyik vezető buszgyártója, a Siemens elektromos busztöltő állomásait és digitális pályaudvar-felügyeleti megoldását választotta hazai tervezésű és gyártású Element e-buszaihoz.
Huszonegy százalékos részesedéssel a teherautók és az autóbuszok adják az ausztrál közlekedés gázkibocsátásának második legnagyobb szeletét. Az állami kormányzatok ezért Ausztrália-szerte az alacsony kibocsátású közlekedésre történő átállást szorgalmazzák. Új-Dél-Wales célja például, hogy 2030-ra 8300 buszt számláló, teljes flottáját kibocsátásmentessé teszi.
A Siemens Sicharge UC rendszere 50-től 600 kilowattig a teljes teljesítménytartományt lefedi, és akár 1000 volt feszültségen is működtethető, ami optimális rugalmasságot biztosít az elektromos buszpályaudvarok kialakításához.
„Tekintettel arra, hogy a töltő infrastruktúrák technológiája gyorsan változhat, a helyi gyártóknak érdemes olyan élenjáró szállítóval dolgozniuk, mint a Siemens” – mondta Scott Dunn, a Custom Denning ügyvezető igazgatója.
A Siemens okos depófelügyeleti megoldása a töltés intelligens ütemezését is lehetővé teszi. A közlekedési vállalatok így az éjszakai, alacsonyabb tarifákból származó előnyöket kiaknázva biztosíthatják, hogy a reggeli üzemkezdésre minden elektromos autóbuszuk elérje a megcélzott töltöttségi szintet.
Kapcsolódó cikkek
- A Siemens kapcsolja össze digitálisan az Expo 2020 épületeit
- A világ legokosabb kampuszát hozzák létre
- Önvezető villamos a kocsiszínben
- Magyar újítók ötleteit is várja innovációs versenyén a Siemens
- E-közlekedéssel erősítenek a svájci nagyvárosok
- Útnak indult a Yunex Traffic márka
- A Siemens Mobility 3,4 milliárd dollár értékben szerződött egy amerikai vasúttársasággal
- A Siemens Mobility korszerűsíti Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvarát
- Vezetőváltás a hazai Siemensnél
- Frissítette épületfelügyeleti szoftverét a Siemens
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.