Zara Larsson „Rózsaszín élet” című minisorozata vezeti be a Sony új füstös rózsaszín prémium fejhallgatóját
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.
A hangzás és a stílus szimbiózisának megelevenítésére Zara Larsson énekes-dalszerző (Symphony, Can’t Tame Her, Never Forget You) és stílusikon a Sony új „Rózsaszín élet” kampányának frontembere, aki a díjnyertes zajszűrős WH-1000XM5 fejhallgató újonnan bevezetett füstös rózsaszín változatát mutatja be.
A „Rózsaszín élet” kampány a Sony „For The Music” márkaplatformjának kiterjesztése, amelynek célja, hogy a zenei alkotók és a fogyasztók összekötésével, illetve a csúcskategóriás felhasználói és professzionális audio termékek és szolgáltatások segítségével hiteles zenei élményeket hozzon létre. Az új kampány a zene kifejező erejét hirdeti, kiemelve, hogy tökéletesen kiegészítheti az egyéni stílusunkat.
A kampány középpontjában a magával ragadó hangzás áll: több minifilmben, úgynevezett „Sony-pillanatokban” láthatjuk, ahogy Zara elmerül a zenében – a Memory Lane című száma október 4-én, pénteken megjelenő remixét hallgatja –, miközben a mindennapjait éli. Zara mindegyik minifilmben szemlélteti, hogyan öltözteti a szín a hangulatainkat, a pillanatainkat, az érzéseinket, és ezzel a hang és önkifejezés erejét a stílus és a divat szolgálatába állítja.
A megszakítás nélküli „Sony-pillanatok” alatt, amelyekben Zarát magával ragadja a zene – a tánctól a szépségig –, mindig hangsúlyos szerepet kapnak a színek: füstös rózsaszín fejhallgatójának lágy kifinomultsága és eleganciája tökéletesen illeszkedik az élete összes területéhez. Tökéletes társként funkcionál a szépségápolásban, a divatos öltözködésben, a legkülönfélébb hangulatokban; érzékszervi házasság, ami kiegészíti a Zara karrierjéből származó könnyed stílust.
Az újonnan bevezetett, gyönyörűen visszafogott színárnyalat mesterien domborítja ki a Sony jelenlegi – éjkék, fekete és platinaezüst – színpalettáját, egyéni ízléstől függően lehet az öltözet hangsúlyos dísze, vagy egy excentrikus stílus visszafogott kiegészítő eleme. Makulátlan kivitelezésével, finomhangolt hangminőségével és funkcióival a WH-1000XM5 füstös rózsaszínű változata kiemeli a stílus és a hangzás közötti kapcsolatot.
Ennek a kölcsönhatásnak a vizuális reprezentációjaként a „Rózsaszín élet” több, Shaquille Ross Williams által tervezett szettet is felvonultat. A stylist, aki dolgozott már többek között Naomi Campbell-lel, Sabrina Elbával és Leomi Andersonnal is, egyedi szemléletével most még hangsúlyosabban bemutatja, hogy a szín és a hangzás együttes erővel szolgálja az egyéni stílus kifejezését.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony 1000X széria már elérhető füstös rózsaszín színben is
- Sony: Masszív basszus, határtalan élmény
- Molnár Tamás a globális „For The Music” platform magyarországi arca
- Kényelmes, stabil illeszkedés és magával ragadó hangzás
- Íme a Sony két legújabb fejhallgató modellje
- A Sony bemutatja az új „INZONE” PC-s gaming periféria márkát
- Piacvezető zajszűréssel rendelkező fejhallgató, ami újraírja az iparági szabályokat
- A Sony valódi vezeték nélküli fejhallgatót mutatott be
- Vezeték nélküli zajszűrős Sony fejhallgató
- Új, vezeték nélküli zajszűrős fejhallgatók a Sonytól
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kínai kütyük a karácsonyfa alatt: már nem csak olcsó utánzatok
Az idei ünnepi szezonban tovább erősödött a kínai technológiai eszközök népszerűsége Magyarországon. Az online piacterekről rendelt ajándékok között egyre nagyobb arányban találunk okosórákat, fülhallgatókat, biztonsági kamerákat és babafigyelőket. Ezek a termékek nemcsak megfizethetők, hanem megbízhatók és sokszor kifejezetten innovatívak is. A magyar vásárlók tudatosabban válogatnak közülük, hiszen a korábbi, gyengébb minőségű másolatok helyét mára jól tervezett, fejlett eszközök vették át.
CES Innovációs Díj az LG-nek: elismerték a jövő tévéit és technológiáit
Az LG Electronics (LG) idén is kiemelkedő sikereket ért el a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards): több elismerést is bezsebelt, köztük két Best of Innovation díjat, amelyek a legjobb innovációknak járnak. Ezek a díjak tovább erősítik a vállalat pozícióját a jövő okos életmód-megoldásai és kijelzőtechnológiái terén.
Okos élet, okos vásárlás – Xiaomi Black Friday egész novemberben!
Egész novemberben tart a Xiaomi Black Friday akciója, amely idén a „Human x Car x Home” koncepcióra épül: az okos élet és a tudatosabb döntések jegyében. A kampány célja, hogy a kedvezményes Xiaomi termékek segítségével a felhasználók teljes mértékben élvezhessék az intelligens, összekapcsolt eszközök nyújtotta élményt.
Hogyan alakítja a Dreame a háztartási eszközök világát?
A Dreame életében egy új, merész korszak kezdődik – olyan, amely alapjaiban formálhatja át az okosotthon-ökoszisztémákról alkotott képünket. A vállalat célja, hogy eszközeink egyetlen alkalmazáson keresztül, teljesen összehangoltan működjenek, és te magad is részese lehess ennek a fejlődésnek.
Játék, film, karaoke – Egy projektor, végtelen lehetőség
A Lifestudio Grand az Epson jóvoltából páratlan otthoni élményt kínál: lenyűgöző, 4K felbontású képet, valamint a Sound by Bose technológiának köszönhetően szobát betöltő, magával ragadó hangzást és mély basszust. Legyen szó a legújabb filmek streameléséről, online játékokról vagy családi és baráti összejövetelekről, a Lifestudio Grand ragyogó, életteli képpel és kimagasló hangminőséggel alakítja át az otthoni szórakoztatást.

