=ügyf kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: =ügyf
Magyar módra
Előző számunkban elsősorban elméleti síkon értelmeztük az analitikus CRM-et, most mindezt gyakorlati oldalról, a hazai viszonyokra vonatkoztatva járjuk körül. A Magyarországot ma még jellemző rövid távú gondolkodás nem az ügyfélközpontú vállalati stratégia malmára hajtja a vizet. Ezért aztán gyakran a projektek előtt vagy közben a CRM-szemléleten alapuló folyamatszervezés és/vagy szervezeti átalakítás végrehajtására van szükség. A következő oldalak elsősorban a szállítók véleményét tükrözik, de olvasóink lapunk Megoldás melléklete esettanulmányaiban a felhasználók hozzáállását is megismerhetik.
A bőség zavara
Júniusi számunkban indítottuk el a CRM-mel (Customer Relationship Management), azaz a szó legtágabb értelmében vett ügyfélkezeléssel kapcsolatos, elsősorban gyakorlati ismereteket taglaló sorozatunkat. Mivel fiatal, ma még kínálati szakaszban lévő s így kevés tapasztalattal rendelkező "iparágról" van szó, a felhasználók bizalmatlansága, esetenként tájékozatlansága érthető. Összeállításunkkal ennek megváltoztatásához kívánunk segítséget nyújtani.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.